واکنش پیشکسوت استقلال به دیدار با سپاهان

واکنش پیشکسوت استقلال به دیدار با سپاهان

صبو شهبازیان بازیکن سابق استقلال درباره دیدار دو تیم استقلال و سپاهان در هفته اول لیگ برتر گفت: این بازی در سال های اخیر همیشه خوب، جذاب و دیدنی بوده است. امسال هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند که قطعا بازی آنها جذابیت بیشتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: از سوی دیگر حضور دو مربی خارجی در راس کادر فنی این دو تیم باعث می شود تا استقلال و سپاهان با نگاه اروپایی به مصاف یکدیگر بروند و این امر به نوعی بازی را اروپایی می کند. با سابقه ای که از دیدارهای این دو تیم در ذهن دارم، مطمئنم بازی زیبایی خواهد بود.

وی در خصوص حضور تعدادی از بازیکنان سابق استقلال در جمع زردپوشان سپاهان توضیح داد: قطعا انگیزه مضاعف به آنها می دهد. در هر صورت آنها از استقلال جدا شدند و به تیم دیگری رفتند که باعث می شود در رویارویی با تیم سابق خود با انگیزه 100 برابری به میدان بروند و همه این اتفاقات بر جذابیت این دیدار می افزاید.

شهبازیان همچنین درباره حضور تعدادی از سپاهان نشینان و خارجی های جدید در ترکیب این تیم گفت: همانطور که گفتم هر دو تیم در فصل نقل و انتقالات خوب جذب کردند و همچنین افرادی را جذب کردند که بازیکنان توانمندی باشند. بسیاری از آنها لژیونرهای سابق بودند و فکر می کنم حضور این همه نفر در بازی روز جمعه بر جذابیت این بازی می افزاید.

پیشکسوت استقلال درباره بازی روز جمعه بدون تماشاگر گفت: فوتبال بدون تماشاگر قطعا جذاب نیست. وقتی این شرایط را در دو فصل اخیر تجربه کردیم، این نکته را کاملا درک کردیم و نیازی نیست دوباره این نکته را فشار دهیم. بنابراین امیدوارم مشکلات بازگشت مخاطب به سرعت حل شود.

وی درباره اینکه فیفا اصرار دارد زنان در مسابقات باشگاهی به ورزشگاه بیایند، گفت: همانطور که در مسابقات ملی شاهد حضور بانوان در ورزشگاه هستیم، فکر نمی کنم حضور بانوان در مسابقات باشگاهی مشکلی داشته باشد. قطعا با تدابیری که دولتمردان می اندیشند می توان این مشکل را حل کرد. همچنین سوال اصلی اینجاست که چرا اصلا خانم ها نباید به ورزشگاه بیایند؟

دیدگاهتان را بنویسید