واکنش کانون هواداران به ماجرای درگیری جنجالی ترکیه

در پی انتشار خبری مبنی بر ساکت الهامی و حمید مطهری سرمربی نساجی در اردوی ترکیه و درگیری این دو سرمربی لیگ برتری، باشگاه هوادر بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

باشگاه هوادار در دفاع از سرمربی محبوب خود که بی‌نظیرترین افتخار تاریخ باشگاه نساجی را نیز به ارمغان آورد، این بیانیه را صادر می‌کند.

سرمربی محبوب مازندرانی که پس از مرخصی گرفتن از هواداران نساجی به دلیل عشق فراوان به او و ایجاد خاطرات فراوان، در فصل پیش رو سکان فنی هواداران شده است اما متاسفانه همین جریان جناح آفرینی که باعث شد. جدایی آرام و الهام بخش با کمبود جوانی هنوز بر طبل اختلاف او و باشگاه نساجی می کوبند تا از آب گل آلود ماهی بیشتری بگیرند و سرمربی موفق این هوادار را مقابل هواداران نساجی قرار دهند. البته آنها موفق نیستند و نخواهند بود.

کانون هواداران در حال کوتاه کردن سخنان خود است و اکنون که به گفته روابط عمومی باشگاه نساجی و افراد وابسته به مجموعه مذکور در فضای مجازی مطالب عجیب و غریبی منتشر شده که حداقل به طور ضمنی مورد تایید مدیران باشگاه نساجی نیست، انتظار می رود تکذیب شود. مطالب منتشر شده او باید هر چه زودتر با اطلاعیه ای بیرون بیاید تا آرامش باشگاهی که به باز بودن شهرت دارد بیشتر به هم نخورد.”

دیدگاهتان را بنویسید