واگذاری اراضی ملی با پهنه بندی انجام می شود


ساعت: 12:51
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915310

رضاعلی بیگی فرماندار شهرستان بن گفت: سرمایه گذارانی که متقاضی اجرا و شروع طرح های اشتغال زایی هستند باید حداقل شرایط را داشته باشند و طرح توجیهی به تایید کارشناسان و متخصصان برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ رضاعلی بیگی فرماندار شهرستان بن در نشست ساماندهی، بررسی مشکلات و موانع راه اندازی شهر گلخانه ای یانچشمه گفت: سرمایه گذاران متقاضی اجرا و ایجاد طرح های اشتغال زایی باید حداقل شرایط را داشته باشند. و طرح توجیهی باید به تایید کارشناسان و متخصصان برسد.

علی بیگی با بیان اینکه به فعال شدن پروژه های راکد کمک می کنیم، افزود: طرح ها و برنامه های اجرایی سرمایه گذاران در شهرستان باید منجر به افزایش سطح درآمد خانوارها و کاهش بیکاری مردم به ویژه مردم شود. جوانان.

وی با اعلام اینکه مشارکت مردمی در همه امور سازنده است، تصریح کرد: سیاست ها و رویکردهایی که در دستور کار قرار دارد واقعی و عملیاتی است و باید در معرض دید عموم قرار گیرد چرا که ما در همه حال جامعه و نظام را به اطلاع عموم رسانده ایم. جمهوری اسلامی ایران منتفع شده است.

فرماندار بنن تاکید کرد: درخواست های واگذاری اراضی ملی به شهرستان و طرح های متقاضی ایجاد واحدهای اشتغال زایی در هیئت منطقه بندی شهرستان که متشکل از کارشناسان و نمایندگانی از ادارات نگهبانی است، ارائه و بررسی می شود.

وی اعلام کرد این شورا برای اولین بار در شهرستان بن شروع به کار کرده و الگویی برای سایر شهرها خواهد بود.

علی بیگی در تشریح فعالیت های این شورا گفت: یکی از مزیت های مهم این طرح پیشگیری از معضل و پدیده شوم زمین خواری است که در بسیاری از شهرها معضل است.

وی خاطرنشان کرد: مشکل دوم این است که سرمایه گذاری عاملی برای مدیریت اراضی موجود و املاکی خواهد بود که به حداقل رسیده است.

فرماندار بن با بیان اینکه پروژه ها باید به صورت فنی، تخصصی و آینده نگر اجرا و عملیاتی شود، افزود: با توجه به اینکه میزان و متراژ زمین محدود است، استفاده بهینه از اراضی ملی باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید