کمیسیون ماده 5 در مورد واگذاری مجدد اراضی تعاونی بهارستان تصمیم گیری می کند


ساعت: 09:50
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1837940

معاون عمرانی فرمانداری بهارستان نه شهرداری و نه استانداری نمی توانند برای مالکان زمین های تعاونی گلستان کاری انجام دهند مگر اینکه کمیسیون ماده پنج اجازه دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی نوریان معاون عمرانی استانداری بحرین در گفتگو با شبکه خبری تهران نیوز در خصوص تجمع مالکان تعاونی در منطقه گلستان اظهار داشت: شهروندانی که 20 سال پیش خرید کرده اند حضور خواهند داشت و انشالله برای رفع مشکل مالکان تعاونی تلاش خواهیم کرد. .

وی افزود: مشکل اینجاست که در آن زمان مالکان این زمین ها بدون توجه به هدفی که دارند، در صورتی که هدف کشاورزی و نه مسکونی داشتند، اقدام به خرید زمین کردند.

معاون فرماندار بهارستان با بیان اینکه موضوع این حوزه ها باید در کمیسیون ماده پنج مطرح شود، گفت: کمیسیون ماده پنج نیاز به بررسی ضوابط و مستندات موجود دارد و معلوم نیست چه اتفاقی می افتد.

نوریان معتقد است خریداران باید در خرید زمین غیرمسکونی دقت می کردند تا دچار چنین مشکلاتی نشوند.

وی گفت: زمینی که هدف زمین را تغییر می دهد، موضوع انشعاب، آب و سایر مسائل باید حل شود، در حالی که در شهرهای اطراف بهارستان با مشکل آب مواجه هستیم و دو هزار قطعه زمین کشاورزی در گلستان وجود دارد که اگر ما می خواهیم اینها را تغییر دهیم بیایید از آن استفاده کنیم و هر کدام پنج واحد مسکونی بسازیم، چقدر آب باید مصرف شود.

این مسئول گفت: تا زمانی که کمیسیون ماده 5 اجازه ندهد، نه شهرداری و نه بخشداری نمی توانند کاری برای مالکان این زمین های تعاونی انجام دهند. امیدواریم نمایندگان تعاونی، شهردار و سایر کارکنان شهر بتوانند مشکل مالکان را حل کنند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید