وحدت، امنیت و اقتدار کشور خط قرمز مردم است و مسئولان/ عاملان فتنه و آشوب زاهدان باید شناسایی و به عدالت سپرده شوند.


ساعت: 15:43
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900461

ملا رشید سنایی با تاکید بر شناسایی و برخورد با عوامل اغتشاش و آشوب در زاهدان گفت: وحدت، امنیت و اقتدار کشور خط قرمز مردم، مسئولان و نیروهای مسلح کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ملارشید سنای در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز با اشاره به مشکلات پیش آمده در استان زاهدان گفت: دشمنان نظام و انقلاب امروز از امنیت و اقتدار ایران اسلامی عصبانی هستند و با استخدام گروه های تجزیه طلب آنها در صدد برهم زدن امنیت کشور هستند اما نیروها نیروهای نظامی و انتظامی کشور در کنار نیروهای امنیتی این اجازه را به دشمنان نمی دهند.

وی ضمن محکومیت حوادث زاهدان افزود: مردم زاهدان همواره پشت نظام و انقلاب خود ایستاده اند و این تحرکات را که توطئه دشمنان انقلاب است نمی پذیرند.

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب تصریح کرد: وحدت مذاهب اسلامی در کشور از چشم دشمنان خارج است و همواره برای ایجاد تفرقه و از بین بردن وحدت اسلامی تلاش می کنند اما مردم عاقل و هوشیار هستند و فریب نخواهند خورد. توسط این شورش ها

ملا رشید سنایی گفت: کسانی که به هر نحوی در کنار دشمنان نظام و انقلاب دست به تفرقه بزنند به سزای الهی خواهند رسید.

وی در پایان گفت: امنیت، اقتدار و وحدت اسلامی کشور خط قرمز مردم و نیروهای مسلح است و هر اقدامی که بخواهد به این امنیت و وحدت لطمه بزند محکوم است و مردم و نیروهای مسلح قاطعانه با آن برخورد خواهد کرد. . مردم از نیروهای انتظامی و امنیتی و قوه قضائیه انتظار دارند تا شورشیان زاهدان را شناسایی و آنها را به سزای اعمالشان برسانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید