وحدت ملی و غیرت دینی کلیدواژه اغتشاشات است


ساعت: 22:15
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920906

منصور شکراللهی گفت: وحدت ملی و شور دینی مردم راه غلبه بر فتنه است و فتنه 88 با کلید شاهانه حماسه مردم در 18 آذر خاموش شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته را آرمند، سال 2088 بدون شک یکی از متنوع ترین سال های سیاسی پس از انقلاب است. اتفاقات تلخی که پس از حضور غرور آفرین مردم در انتخابات ریاست جمهوری رخ داد و ماه ها فضای کشور را درگیر کرد و سرانجام با حضور حماسی مردم در راهپیمایی 18 آذر، توده های برانداز و طغیان کردند. برچیده شد.

منصور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در حاشیه مراسم بزرگداشت نهمین روز در رودبار جنوبی به خبرنگار راه آرمان گفت: فتنه 88 با حماسه روز نهم مهار شد. ملت ایران نشان داد که با حضور حماسی و به موقع می توان بر آشفتگی فائق آمد.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان، بیثارات را کلید سرکوب اغتشاشات سال 87 دانست و گفت: حضور به موقع مردم در صحنه در 18 آذر ماه امید دشمن برای تحقق است. اهداف شوم و ضربه هایش به اسلام و انقلاب. ناامید

وی در ادامه گفت: شورشیان در سال 1387 با نقشه ای به خیابان ها آمدند و حرمت عاشورا را زیر پا گذاشتند، ولایت و نظام هستند.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان 18 آذر را مظهر وحدت ملی و رمز عبور از اغتشاشات دانست و گفت: روز به روز قدرت اسلام نمایان است و دشمنان متواضع و ضعیف و با فضل می شوند. خداوند و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب تمام نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.

منصور شکراللهی با بیان اینکه امروز تمام هجمه های دشمن به سمت ولایت است، اظهار داشت: دشمن نقش رهبری را در نظام اسلامی می داند و به همین دلیل با سخنان تخریبی به دنبال حمله به جایگاه ولایت هستند.

شکراللهی با بیان اینکه جایگاه ولایت باید برای جوانان تبیین شود، تصریح کرد: با وجود همه کارشکنی های دشمنان داخلی کشتی انقلاب توسط رهبر انقلاب هدایت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید