ورزشکاران بر خلاف سلبریتی ها به ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی می پردازند


ساعت: 10:21
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844128

جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: ورزشکاران بر خلاف مشاهیر به ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی می پردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمد صالح جوکار در جمع ورزشکاران کاروان راه استانی سید جعفر محمد (ع) یام زاده با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: ورزشکاران در این حلقه معنوی گرد هم آمدند و 22 ورزشکار این حرکت را آغاز کردند و سفیران شدند. دهه کرامت.

وی با تاکید بر اینکه ائمه جماعات بهترین الگو برای جوانان هستند، افزود: جوانان ما باید این الگوها را در عرصه بین المللی به مردم دنیا نشان دهند و ترویج فرهنگ عزت و عزت را از اولویت های خود بدانند.

جوکار گفت: دهه کرامت دفاع از دهه شوالیه، گذشت و صفات نیکی است که در وجود همگان به ویژه امام علی بن موسی الرضا (ع) وجود دارد.

نماینده مردم یزد و اشکذر بیان کرد: ما روی آینده متمرکز هستیم و آینده ای که می خواهیم به آن دست یابیم باید توسط جوانان رقم بخورد بنابراین باید این نسل را برای ساختن آینده ایران اسلامی تربیت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز مفتخریم که در عرصه های ورزشی و بین المللی وقتی یک جوان شیعه ایرانی خاطره معنوی و فرهنگی خود را در میدان اجرا می کند باعث افتخار ایرانیان است.

جوکار ادامه داد: این ورزشکاران دوست امام خود هستند و از سوی دیگر شاهد حضور برخی از مشاهیر در جشنواره های مختلف هستیم و متأسفانه بر خلاف فرهنگ دینی ما صحبت می کنند، اما جامعه ورزش کشور فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی را به خوبی در عرصه بین المللی ترویج می کند. “این سلامتی را برای جسم و روح به ارمغان می آورد.

نماینده مردم یزد و اشکر گفت: در دهه کرامت فرصتی برای مرور سیره ائمه (ع) فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید