ورزشکاران به معیشت و غذا اهمیتی نمی دهند

زمان: 22:23
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775368

مراسمی به افتخار مدال آوران تیراندازی با کمان پارالمپیک برگزار شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: امرار معاش و معیشت. “بودن.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم تجلیل از زهرا نعمتی و مدال آوران تیر و کمان امروز در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد.

در این مراسم رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ، شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ، دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی ، حزالی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ، حسین توکلی ، قهرمان اسبق وزنه برداری ، زهرا نعمتی ، قهرمان پارالمپیک و گروهی از ورزشکاران و مدال آوران تیراندازی با کمان پارالمپیک در سالن حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم زهرا نعمتی دقایقی با مهمانان صحبت کرد و پس از آن از وی و سایر مدال آوران تیراندازی با کمان توسط وزیر ورزش و رئیس المپیک تقدیر شد.

انسیه حزالی ، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه مراسم ارزیابی زهرار نعمتی و مدال آوران پارالمپیک گفت: نشان دهید و می توانید به زنان و حتی مردان دیگر انگیزه دهید. روحیه ، پشتکار و پشتکار و اراده آنها شاید مهمتر از طلایی باشد که به دست آورده اند.

هزالی گفت: “این ورزشکاران پارالمپیک می خواهند توسط مقامات مورد تقدیر قرار گیرند و به آنها پاسخ دهند تا خواسته های آنها را برآورده کنند.” ما تمام تلاش خود را می کنیم ، هم در بخش قهرمانی و هم در بخش ورزش های همگانی که به سلامت عمومی مربوط می شود.

معاون رئیس جمهور در خصوص دستور رئیس جمهور مبنی بر اجرای محرومیت از زنان گفت: هر استراتژی استراتژی های خاص خود را دارد و باید آسیب ها مشخص شود. سرپرست خانواده بخشی از زنان دارای معلولیت برای ورزش است و در بخش علمی و بخش اقتصادی ، بیایید ببینیم در کدام بخش موضوع محرومیت را مطرح می کنید. ما باید تلاش کنیم تا زنان بتوانند توانایی های خود را نشان داده و نشان دهند و از موقعیت یک شهروند خوب در جامعه برخوردار شوند.

وی در مورد مهاجرت یک تکواندوکار و اینکه رئیس جمهور دستور داده است معیشت ورزشکاران به ویژه در زمینه ورزش بانوان جدی گرفته شود ، گفت: او به زندگی اهمیتی نمی دهد. ما خیلی بیشتر مدیون ورزشکاران و به ویژه زنان هستیم ، که ممکن است شرایط ویژه تری داشته باشند. رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور محترم نسبت به این موضوع حساس هستند و تحقیقات کاملی را انجام می دهند. امیدوارم در بخش زنان راه حل پیدا کنیم. روحیه بالا و روحیه اکثر ورزشکاران باید تقویت شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید