ورمزیار: استقلال پول غذا ندارد، چطور بازیکن بخریم؟

وی در خصوص غیرحرفه ای نبودن حجت کریمی در بستن استقلال برای فصل جدید گفت: جذب یک بازیکن نباید تنها دغدغه باشگاه باشد چرا که 25 بازیکن، سرمربی، کادر فنی و سایر اعضا در تیم فوتبال استقلال حضور دارند. چرا کریمی چند روز مهم در فصل نقل و انتقالات را برای گرفتن دروازه بان از دست داد؟ از ابتدا مشخص بود که بیرانوند این بازاریابی را برای گرفتن طلب خود از پرسپولیس و افزایش قراردادش آغاز کرده است. خجت کریمی نباید وارد بازی بیرانوند می شد. حالا شما حتی نمی توانید برای باشگاه غذا بخرید چه برسد به بازیکنان.

* برخی از اعضای هیات مدیره استقلال باید برکنار شوند

این کارشناس فوتبال افزود: کدام مدیری می خواهد این روزها که اکثر بهترین و طراز اول فوتبال ایران توسط تیم های دیگر جذب شده اند، نفرات مورد نظر و جواد نکونام را برای تیم به دست آورد؟

این فوتبالیست پیشکسوت تصریح کرد: برخی از افرادی که در هیات مدیره باشگاه استقلال هستند کمکی به باشگاه نمی کنند و باید از باشگاه حذف شوند.

*سازمان خصوصی سازی محدودیت های زیادی برای استقلال ایجاد کرد

ورمزیار با اشاره به عملکرد سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرد: سازمان خصوصی سازی وارد جریانات مالی و اقتصادی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شد و وظیفه داشت از هدر رفت اقتصادی مدیران جلوگیری کند. البته در این زمینه خصوصی سازی نظارت خوبی بر عملکرد مالی این دو باشگاه داشت و شفاف سازی کرد اما در جایگاه درستی این کار را انجام نداد و حواشی زیادی را برای تیم استقلال ایجاد کرد. هواداران استقلال این حق را دارند که بگویند سازمان خصوصی سازی باید پاسخگوی هرج و مرج در باشگاه استقلال باشد. به نظر من سازمان خصوصی سازی باید اجازه می داد که فصل لیگ برتر و مسابقات فوتبال تمام شود و بعد پاکسازی را شروع می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید