وزارت میراث‌فرهنگی به تداوم ارائه تسهیلات به هنرمندان توسط صندوق توسعه هنر ادامه می‌دهد

تسهیلات صندوق توسعه هنربرای هنرمندان هنرهای سنتی، صنایع‌دستی و میراث‌داران تمدنی به روال گذشته تا زمان تصویب نهایی آیین نامه توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه دارد.


به گزارش خبرگزاری موج، طیبه عزت‌الهی نژاد اعلام کرد که در گفت‌وگو با دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان هنرهای سنتی، صنایع‌دستی و میراث‌داران تمدنی، تسهیلات صندوق توسعه هنر برای هنرمندان همچنان به همان شکل قبلی و بر اساس روال گذشته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: آیین‌نامه مربوطه تدوین شده و تا تصویب و ابلاغ نهایی شورای عالی انقلاب فرهنگی، تمامی تسهیلات از جمله حمایت‌های مستمر، وام، بیمه، تعهدات بیمه تکمیلی، طرح تکریم و… به همان روش قبل از طریق صندوق توسعه هنر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است که براساس ابلاغ رییس جمهور و نیز شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده واگذاری کامل فرایند ارزشیابی و صدور گواهی درجه هنری هنرمندان هنرهای سنتی و صنایع‌دستی، نخبگان و میراث‌داران تمدنی به وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انجام خواهد شد.

وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اطلاعات اصلاحیه خود را درباره این ابلاغیه به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال کرده و در انتظار تایید و ابلاغ نهایی این شورا است. تا زمان تایید و ابلاغ نهایی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، تسهیلات برای هنرمندان همچنان توسط صندوق توسعه هنر ارائه خواهد شد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید