وزش باد شدید و تگرگ در تهران

وزش باد شدید و تگرگ در تهران

روز جدید:پیش بینی ها و نقشه های هواشناسی هوای استان تهران را از چهارشنبه تا جمعه (17 تا 19 اسفند) در ساعات جداگانه همراه با بارش باران، رعد و برق و وزش باد و وزش باد و گاهی وزش باد شدید موقت با احتمال تگرگ پیش بینی می کند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها و نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران به دلیل فراوانی فعالیت‌های بارشی طی پنج روز آینده، آسمانی نیمه ابری تا ابری و از امشب تا جمعه (28 تا 30 اسفند) در ساعات معینی بارش باران، رعد و برق و رعد و برق است. طوفان و وزش باد و گاهی وزش باد شدید موقت با احتمال تگرگ، در ارتفاعات به صورت باران و برف، رعد و برق و رعد و برق، گاهی کولاک همراه با مه.

همچنین در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه (29، 20 و 21 اسفند) در ساعات مشخصی به ویژه در نیمه جنوبی استان وزش باد شدید پیش بینی می شود.

به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۰ اسفند) ابری و گاهی نیمه ابری و تا ساعاتی دیگر بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید با کمینه دمای ۱۲ و حداکثر ۱۹ درجه سانتیگراد و جمعه پیش بینی می شود. (20 اسفند) ابری و در برخی ساعات بارش و گاهی وزش باد شدید همراه با رعد و برق با احتمال تگرگ با حداقل دمای 9 و حداکثر 20 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با دمای -4 درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

همچنین در 24 ساعت گذشته بیشترین بارندگی در ایستگاه‌های چیتگر 2 میلی‌متر، دماوند 2 میلی‌متر، فرودگاه مهرآباد 1.4 میلی‌متر، لواسان 1.1 میلی‌متر، آبعلی 0.9 میلی‌متر، ژئوفیزیک – تهران 0.8 میلی‌متر، شهریار 0، 6 میلی‌متر، شمیرات – آکداسیه، ثبت شده است. 3 میلی متر بارش.

دیدگاهتان را بنویسید