وزیر اقتصاد: سخنان کلیباف تعجب آور بود/ دوستان کمک کنند به جای ایجاد اختلاف قدرت، عقب ماندگی انجام شود.

وزیر اقتصاد: سخنان کلیباف تعجب آور بود/ دوستان کمک کنند به جای ایجاد اختلاف قدرت، عقب ماندگی انجام شود.

روز جدید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: صحبت های آقای کلیباف برای من بسیار تعجب آور بود. امیدوارم دوستان در بخشی از عقب ماندگی هایی که برای پیشبرد نیاز دارند کمک کنند و به جای بیان جملاتی که باعث ایجاد تفرقه و دوگانگی بین مسئولین می شود، هر ماه ما را در پیشبرد این موارد یاری کنند.

وزیر اقتصاد گفت: صحبت های آقای کلیباف برای من بسیار تعجب آور بود. امیدوارم دوستان در بخشی از عقب ماندگی هایی که برای پیشبرد نیاز دارند کمک کنند و به جای بیان جملاتی که باعث ایجاد تفرقه و دوگانگی بین مسئولین می شود، هر ماه ما را در پیشبرد این موارد یاری کنند.

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی درباره تذکر روز گذشته رئیس مجلس به وی درباره تبصره 18 و استفاده از واژه خستگی در آن گفت: البته نگرانی رئیس مجلس را درک می کنم. در خصوص تسهیلات ایجاد اشتغال، اما بیش از یک سال است که آقای خسته و افسرده رفته اند. من از موضع آقای رئیس مجلس تعجب کردم زیرا دیوان محاسبات شورای اسلامی رسما اعلام کرد در حالی که تا سال 1398 بازدهی تسهیلات تبصره 18 حدود 10 درصد بود در یک سال اخیر عملکرد ما در تسهیلات تبصره 18 بوده است. 102 درصد یعنی از 18 هزار میلیارد تومان کل بودجه تخصیص یافته برای تسهیلات اشتغالزایی به دلیل راه اندازی با منابع بانکی، 46 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده و در مرحله نهایی است که در تاریخ بی سابقه است. تسهیلات اشتغال زایی

وی افزود: به همین دلیل صحبت های آقای کلیباف برای من بسیار تعجب آور بود. امیدوارم دوستان در بخشی از عقب ماندگی هایی که برای پیشبرد نیاز دارند کمک کنند و به جای بیان جملاتی که باعث اختلاف و تفرقه و دوگانگی بین قوا می شود کمک کنند تا هر ماه این موارد را جلو ببریم.

خاندوزی یادآور شد: لایحه دو فوریتی در سال 1400 برای اصلاح قوانین املاک کشور ارسال کردیم که با دو فوریت به تصویب دولت رسید. امیدواریم گام ها بیشتر در جهت همگرایی برای حل مشکلات کشور باشد تا ایجاد اختلاف بین قوا.

دیدگاهتان را بنویسید