وزیر بهداشت: هیچ اثری از موج ششم کرونا در کشور مشاهده نشده است

وزیر بهداشت: هیچ اثری از موج ششم کرونا در کشور مشاهده نشده است

روز جدید وزیر بهداشت با بیان اینکه مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به بیش از 90 میلیون دوز رسیده است، گفت: 80 درصد جمعیت هدف، یک دوز و 54 درصد دو دوز واکسن کراون تزریق کرده اند.
بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از بیمارستان دامگان گفت: وضعیت ولیعهد در خصوص عفونت، بستری در بخش مراقبت های ویژه و مرگ بیماران در کشور در هفته های اخیر تغییر محسوسی نداشته است، اما باید پروتکل هایی در این خصوص رعایت شود. مشاهده شده توسط انسان

وی افزود: برخی از کشورهای همسایه از جمله ترکیه و برخی کشورهای جهان مانند آمریکا و روسیه از نظر تاج وضعیت خوبی ندارند و مرگ و میر بیماران در این کشورها بالاست. واکسیناسیون می تواند نقش مهمی در کنترل عروق کرونر داشته باشد و افراد نباید فکر کنند که واکسیناسیون تمام شده است.

وزیر بهداشت یادآور شد: با میزان واکسیناسیون مربوطه در کشور امیدواریم به عنوان موج پنجم شاهد مرگ و میر بالا نباشیم. هنوز علائم موج ششم بیماری را نمی بینیم و میزان بستری شدن و مرگ و میر بیماران در هفته های اخیر ثابت است اما همه نیروها آماده هستند و از نظر دارویی و امنیتی در شرایط خوبی هستیم و امیدواریم. برای دیدن عود موج پنجم نباشیم.

ین عین اللهی افزود: قبل از سفر به دامگان تصمیم گرفتیم 96 تخت به ظرفیت بیمارستان استان اضافه کنیم و با توجه به جمعیت دامگان با اضافه شدن تخت های جدید بیمارستانی دامگان از نظر درمانی در وضعیت مطلوبی قرار خواهد گرفت. “

دیدگاهتان را بنویسید