وزیر کار: از فروردین ماه باید حق مسکن به کارگران پرداخت شود

وزیر کار: از فروردین ماه باید حق مسکن به کارگران پرداخت شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازدید از کارخانجات و حضور فعالان حوزه تولید کشور را امیدوارکننده عنوان کرد و گفت: این امر در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رشد تولید و رشد تولید است. اجرای تعهدات دولت در زمینه رفع موانع تولید کشور.
وی با تاکید بر اینکه در بازدید از کارخانه کاشی و سرامیک سعدی توسعه دانش بنیان و افزایش اشتغال جوانان در حال پیگیری است، افزود: به روز رسانی خطوط تولید و تقویت بعد دانش بنیان در تولید کشور حیاتی است.

مرتضوی در خصوص حق مسکن کارگران گفت: با موافقت و تصویب هیات وزیران میزان کمک هزینه مسکن کارگران در سال جاری 900 هزار تومان است که باید از فروردین ماه امسال به کارگران پرداخت شود.

وزیر کار گفت: سال گذشته میزان حق مسکن کارگران از سوی شورای عالی کار 650 هزار تومان تعیین شد که امسال 250 هزار تومان افزایش یافت و شورای دولت مصوبه پیشنهادی شورای عالی کار را بدون تصویب تصویب کرد. تاخیر انداختن.

وی با بیان اینکه سرمایه انسانی موتور محرکه اقتصاد است، افزود: نیروی انسانی توانمند چرخ تولید را در کشور می چرخاند و بر این اساس هر اقدامی که انگیزه نیروی انسانی را برای کار و فعالیت کاهش دهد، مانع تولید تلقی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید