وصیتنامه سردار سلیمانی مایه روشنگری جهانیان است

فرمانده سپاه عاشورا:

فرمانده سپاه عاشورا وصیت نامه سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را مایه نورانیت همه جهانیان می داند.

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی

سالن بزرگ سردار عباس در مراسم بزرگداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، انقلاب اسلامی را بیداری وجدان های خاموش جهانیان خواند و افزود: مایه مباهات و خرسندی است که در حال حاضر به انقلاب اسلامی خدمت می کنیم. دورانی که باعث می شود حق را از باطل تشخیص دهیم و استکبار را بشناسیم.» جهانی شد.

وی بر محکومیت جهانی شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد و افزود: زمانی که وحشی ترین و مرگبارترین مرد روی کره خاکی، ترامپ ملعون، دستور شهادت حاج قاسم سلیمانی را صادر کرد، شاهد بیداری وجدان های خفته جهان در برابر استکبار جهانی بودیم. و در این راستا و مردم آزادیخواه جهان اعم از ایالات متحده آمریکا و انگلیس و اروپا این جنایت را که یکی از صحنه های انقلاب اسلامی است محکوم کردند.

وی وجه دیگری از ارائه انقلاب اسلامی به جهانیان را قیام چند صد میلیونی مردم از سراسر جهان علیه رژیم غاصب صهیونیستی و سران استکبار جهانی دانست و گفت: وقتی کودک فلسطینی می گوید خدا دارد ما را امتحان می کند. با این مصائب و دشمن می خواهد ما را ذلیل کند اما ما در مقابل آنها خواهیم ایستاد، این یکی از افتخارات ایران اسلامی است.

عباس کولی زاده تصریح کرد: امروز در همه جوامع بشری جز ایران اسلامی کدام کشور افتخار پاسداری و پیروی از ولایت و خدمت و خادمی از معصومیت و طهارت اهل بیت(ع) را دارد؟ عشق و علاقه، احترام، ارادت و پاسداشت حرم از ایران به کشورهای جهان بشریت سرازیر شده است و این نعمت را در قالب ولایت مطلقه فقیه مدیون نعمت لایزال خداوند متعال هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا بر قرائت میثاق حاج قاسم سلیمانی در راستای صلابت در راه اسلام و ولایت تاکید کرد و افزود: این میثاق مایه نورانیت همه جهان به ویژه ما انقلابیون است. از اصولی که همیشه مورد تاکید شهید سلیمانی بوده، اطاعت خالص از ائمه انقلاب اسلامی بوده است. ما همواره به فرمایشات رهبری عمل کرده ایم، عزت، امنیت، اقتدار و عزت ما افزایش یافته است و در این راستا عزت و اقتدار ما بدون شک در حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری است.



آیا این خبر مفید بود؟