شهادت سردار سلیمانی به جهانیان نشان داد که انقلاب زنده است

ساعت: 10:57
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797344

سردار احمدی گفت: شهادت سردار سلیمانی زندگی انقلاب اسلامی در ایران را به جهانیان نشان داد و راه امام خمینی (ره) را احیا کرد، ارزش هایی که از راه امام راحل برخاسته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار احمدی فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی که شب گذشته با حضور پرشور مردم در سالن اجتماعات امام رضا(ع) کاشمر برگزار شد، گفت: : انقلاب و سروصدای شهید سلیمانی مسیر ملت، منطقه و حتی تاریخ جهان ما را تغییر داد.

وی با بیان اینکه عده ای در کشور به دنبال تخریب یاد و نام و مکتب امام هستند و همچنان پیگیر این موضوع هستند، خاطرنشان کرد: شهادت سردار سلیمانی زندگی انقلاب اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد و راه امام و ارزش ها را زنده کرد. برگرفته از سیره امام راحل

فرمانده اسبق امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه اقدامات غرب چشمان ما را غبارآلود کرد و شهید سلیمانی چشمان غبار آلود ما را پاک کرد، افزود: جنگ فرهنگی، جبهه نفوذ و آتش فرهنگی در زمان امیرالمؤمنین علیه السلام دلایل منین (ع) توانستند جنگ پیروزمندانه را متوقف کنند و مذاکره را بر امیرالمومنین (ع) تحمیل کنند و جبهه کفار در جنگ فرهنگی در جبهه امیرالمومنین (ع) ظاهر شد. و امروز همان روز است و اگر چشم غبار آلود ما پاک نشود، این جنگ تکرار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز قرارگاه حسین بن علی در ایران است و جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم باقی بماند، حرم های دیگری باقی می ماند. این خیمه باید ساخته شود و اگر این خیمه آسیب ببیند، حرم خدا کربلا و کاظمین و سامره و مشهد باقی نمی ماند.

سردار احمدی همچنین اذعان داشت: اگر تدبیر مقام معظم رهبری، صبر مردم و ارتش سردار سلیمانی نبود نقشه های داعش برای تخریب حرم های اهل بیت محقق می شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید