وضعیت آب و هوا، امروز 8 AAN 1401 / باران، برف و باد شدید در 26 استان

وضعیت آب و هوا، امروز 8 AAN 1401 / باران، برف و باد شدید در 26 استان

روز جدید : سازمان هواشناسی نسبت به ورود سامانه بارشی به کشور هشدار داد و از بارش باران، برف، وزش باد شدید در ۲۶ استان کشور و احتمال طغیان رودخانه ها و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

بر اساس نقشه های سینوپتیک و چشم انداز سازمان هواشناسی، طی 24 ساعت آینده در رشته کوه های زاگرس واقع در غرب کشور، در جنوب اصفهان، شمال فارس، افزایش ابر، وزش باد و بارش خفیف باران وجود دارد. و در غرب یزد و در ارتفاعات البرز شرقی.

فردا دوشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در استان های ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، شمال خوزستان، همدان، مرکزی، قم، غرب اصفهان، جنوب غرب آذربایجان و دامنه های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز، تهران و برخی مناطق در سمنان بارش شدید باران، وزش باد شدید و گاهی رعد و برق در مناطق مستعد گرد و خاک پیش بینی و پیش بینی می شود.

روز سه شنبه بارش ها در نواحی جنوبی استان های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، غرب استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری ادامه دارد و بارش پراکنده در سواحل دریای خزر، شمال شرق و دامنه ها و دامنه ها ادامه دارد. ارتفاعات البرز بارش باران روز چهارشنبه در سواحل جنوب غرب، شمال شرق و شمال ادامه داشت.

بر اساس اعلام روز پنجشنبه سازمان هواشناسی، بارش ها در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، شمال شرق، مرکز و چهارمحال و بختیاری، کوگیلویه و بویراحمد، بوشهر، شمال فارس، یزد و شمال کرمان و جنوب ادامه دارد. استان های خراسان

دیدگاهتان را بنویسید