وضعیت آب و هوای امروز 30 فروردین 1401 / بارش باران و وزش باد شدید در 7 استان

وضعیت آب و هوای امروز 30 فروردین 1401 / بارش باران و وزش باد شدید در 7 استان

روز جدید: امروز در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال و ارتفاعات کرمان و برخی مناطق سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، شرق سمنان و شرق یزد بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در نقاطی تگرگ و در برخی مناطق بارش تگرگ پیش بینی می شود. .

امروز در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال و ارتفاعات کرمان و برخی مناطق سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، شرق سمنان و شرق یزد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید، در نقاطی تگرگ و در برخی مناطق با خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

بارش شدید باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت روز سه‌شنبه خراسان رضوی و بخش‌هایی از خراسان شمالی و جنوبی را درنوردید و این سامانه به تدریج از شرق کشور خارج می‌شود.

چهارشنبه در برخی مناطق غرب و شمال غرب کشور، پنجشنبه در استان های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق جنوب غربی، مرکز و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و جمعه در برخی مناطق شمال شرق، دامنه های مرکزی و جنوبی البرز شرقی. ، نقاط همراه با رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقت و وزش باد پیش بینی می شود و در سایر نقاط کشور آرامش خواهد داشت.

وزش باد شدید روز چهارشنبه در شمال غرب و پنجشنبه در سواحل شرقی دریای خزر پیش بینی می شود.

از امروز تا چهارشنبه در شمال غرب، غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان‌های ساحلی دریای خزر و از سه‌شنبه تا پنجشنبه در شمال شرق و شرق کشور به تدریج افزایش دما خواهد داشت.

در روزهای پنجشنبه و جمعه در اردبیل و استان های ساحلی دریای خزر 6 تا 10 درجه کاهش دما پیش بینی می شود.

از امروز تا ظهر سه‌شنبه خلیج فارس، غرب تنگه هرمز و دریای عمان طوفانی است.

دیدگاهتان را بنویسید