وضعیت حقوق نیروی انسانی شاغل در پروژه های عمرانی

ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792374

در نیمه اول سال 1400 بیشترین افزایش دستمزد ساعتی مربوط به «آلومینیوم درجه یک» با 123.5 درصد و کمترین افزایش دستمزد ساعتی مربوط به «راننده غلتکی» با 44.1 درصد بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرکز آمار ایران ، بررسی آماری حقوق نیروی انسانی شاغل در طرح های عمرانی از سال 86 به صورت ماهانه توسط مرکز آمار ایران در استان تهران انجام می شود.

در این تحقیق اطلاعات دستمزد ساعتی نیروی انسانی شاغل در پروژه های عمرانی (2 مورد) با ارسال پرسشنامه های مربوطه از طریق ایمیل برای تعدادی از پیمانکاران مجری پروژه های عمرانی در استان تهران جمع آوری شد. این طرح برای جمع آوری اطلاعات نیمه اول همان سال در شهریور 94 اجرا شد.

در میان تمامی اقلام مورد بررسی، بیشترین افزایش مربوط به «آلومینیوم درجه یک» با 71.3 درصد و «کمک فنر» با 3.7 درصد بوده که کمترین افزایش متوسط ​​دستمزد ساعتی نسبت به دوره قبل است.

همچنین مقایسه میانگین دستمزد ساعتی در این مدت با مدت مشابه سال قبل نشان می دهد که بیشترین افزایش دستمزد ساعتی مربوط به «آلومینیوم درجه یک» با 123.5 درصد بوده و کمترین افزایش دستمزد ساعتی مربوط به آن است. مرتبط با “راننده غلتکی” با 44.1 بیل درصد است.

برای مشاهده متن کامل گزارش اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید