وضعیت خوزستان قابل قبول نیست/ استاندار باید مشارکت معاونین در انتصابات را اعلام کند.

وی افزود: هیچ استاندار، نماینده مجلس و مدیری فراتر از قانون نیست، اما این سوال برای مردم مطرح است که چگونه یک فرد عادی که جایی برای گذاشتن آجر در بستر رودخانه یا حریم قانونی ندارد؟ مخالفت کرد و سرزنش کرد اما در اهواز با وجود رعایت قانون که یک تکلیف عمومی است در منطقه کارون در حال ساخت است.

برای حفاظت از سواحل کارون نیاز به مدیریت سازنده است

نماینده اهواز با بیان اینکه معتقدم برای ایجاد مدیریت سازنده در حفاظت و صیانت از سواحل کارون که در محدوده شهری است باید در اختیار شهرداری اهواز قرار گیرد، گفت: از ابتدای ورود به شهر. از شهر

یکی از نمایندگان مجلس خوزستان بی توجهی در حفاظت و صیانت از کارون و منطقه آن را غیرقابل قبول خواند و ادامه داد: ممکن است منافع مورد نیاز مردم در رودخانه کارون از نظر ساختمانی، تفریحی و مراکز عمومی محدودیت های قانونی داشته باشد. برای اقدامات غیر کارشناسی و خلاف قانون مخالفت نمی شود و خاتمه می یابد.

حسینی گفت: در حال حاضر بهترین راه برای بهسازی سواحل کارون در شهرستان، برگزاری ورزش و بازی های آبی است.

وضعیت کارون در اهواز اصلا قابل قبول نیست

وی ادامه داد: استفاده از آب می تواند یک مرکز تفریحی برای مردم باشد، اما ضمن انجام اقداماتی در حریم رودخانه، آن را محدود می کنند که از نظر محیط زیست، منظر و بقای رودخانه، رودخانه غیرقابل قبول است. “

یکی از نمایندگان مجلس خوزستان گفت: این وضعیت حیات کارون و حاشیه رودخانه را تهدید می کند و باید تدبیر جدیدی اتخاذ شود و در صورت لزوم قانون یا آیین نامه ای اتخاذ شود. گذاشته شود.

حضور نمایندگان باید در رسانه ها اعلام شود

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره دخالت نمایندگان در تعیین استانداران و فشار بر استاندار خوزستان گفت: لطفا این موضوع را به صورت علنی و شفاف بیان کنید. اگر نماینده ای فشار بیاورد باید رسانه ای شود.

نماینده اهواز گفت: همه ما معتقدیم که باید تغییری ایجاد شود، اما نباید گفت که اگر من به عنوان نماینده این درخواست را مطرح کنم، دخالت است.

این نماینده ادامه داد: مدیران ناکارآمد منصوب چپ یا راست، اصولگرا یا اصلاح طلب باید برکنار شوند و این دخالت نیست، نظارت و تکلیف قانونی نماینده است.

حسینی با بیان اینکه اگر من درخواست بدهم، یک مدیر باید این ویژگی ها را داشته باشد. او می گوید: «گاهی وزارتخانه های مربوطه از مجلس نمایندگان درخواست پیشنهاد از رئیس می کنند. ما همچنین شش گزینه را پیشنهاد می کنیم، اما هیچ کدام محقق نمی شود.

اقدامات مردم نباید به تعویق بیفتد

وی افزود: اگر به استاندار خوزستان برای انتصاب مدیران شایسته و شایسته فشار وارد شود باید اعلام شود. وضعیت فعلی استان ما غیرقابل قبول است و نباید اقدامات افراد را به تأخیر انداخت.

نماینده اهواز ادامه داد: البته معتقدیم باید به استاندارد عادلانه فرصت داد. اختیارات استاندار مورد احترام همه مسئولان است چرا که وی اولین رئیس اجرایی استان است و باید از قدرت کامل برخوردار باشد.

کار مردم و روستا را به تأخیر نیندازید

یکی از اعضای مجمع نمایندگان خوزستان افزود: ممکن است در مقطعی از من درخواست شود که پیشنهادی ارائه کنم، اما هیچ اجباری برای پیگیری این پیشنهاد از سوی من و استاندار وجود ندارد، بنابراین کار مردم و مردم را به تعویق نیندازید. استان.”

حسینی گفت: مدیرانی در استان هستند که به هر دلیلی باید جایگزین شوند و به عنوان مدیران ناب در هر رده و در هر سطحی باید ابقا شوند، اما مدیری که ناکارآمدی یا ناتوانی خود را به متولیان امر ثابت کند. «خب، باید رد شود.

وی گفت: نمایندگان این اطمینان را به مردم و رسانه ها می دهند که هر جا فشاری از سوی ما و بر اساس منفعت شخصی باشد یا اصرار بر اجرای این پیشنهاد داشته باشیم بدون اینکه بخواهیم صراحتاً در رسانه ها اعلام کنیم. آمادگی کامل برای پاسخگویی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید