وضعیت هواشناسی امروز 27 فروردین 1401 / تشدید فعالیت سامانه بارشی تا روز سه شنبه در 10 استان

وضعیت هواشناسی امروز 27 فروردین 1401 / تشدید فعالیت سامانه بارشی تا روز سه شنبه در 10 استان

روز جدید : کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد بسیار شدید، رعد و برق، تگرگ و رگبار باران تا روز سه شنبه در بیش از 10 استان کشور خبر داد. گودرزی بیشینه دمای امروز تهران را 20 درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز برای پایتخت وزش باد شدید و رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

فریبا گودرزی امروز (یکشنبه) درباره وضعیت جوی کشور گفت: امروز در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان شمالی، گلستان، سمنان، ارتفاعات و دامنه های استان های تهران و البرز بارش سیل آسا و شدید خواهیم داشت. بادها.”

وی افزود: سامانه بارشی فردا (دوشنبه 29 فروردین) در مناطق شمال شرق و شرق کشور و بخش هایی از جنوب شرق فعال می شود.

گودرزی با اشاره به کاهش محسوس دما در کشور خاطرنشان کرد: از امروز تا سه شنبه بارش برف در ارتفاعات البرز دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه در شرق و شمال شرق کشور 8 تا 10 درجه کاهش دما و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در سواحل خزر مجددا افزایش می یابد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: روز سه شنبه بارش در استان های خراسان رضوی و خراسان جنوبی پیش بینی می شود و سامانه بارشی به تدریج شمال شرق را ترک می کند.

به گفته وی، از امروز تا سه شنبه وزش باد شدید موقت و رگبار گرد و خاک در جنوب کشور پیش بینی می شود.

گودرزی بیشینه دمای امروز تهران را 20 درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز برای پایتخت وزش باد شدید و رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید