وقتی امنیت کشور توسط بازیکنان بازی می‌شود/بی‌تفاوتی به نمادهای هویت


ساعت: 10:36
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898957

اگر دشمنان انقلاب اسلامی ایران در صدد برهم زدن امنیت و حتی تضعیف آن برآیند تعجب آور نیست، اما ساده انگاری و ژست جذاب امنیتی شکنان از سوی برخی مسئولان تعجب آور است زیرا عوامل ایجاد کننده امنیت و اقتدار را تضعیف می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از بلاگ; اگر امنیت برای همه کشورها راهبردی و اساسی است، برای جمهوری اسلامی ایران نیز از اهمیت راهبردی و حیاتی برخوردار است. به برکت خون شهدا و حضور مردم متدین ایران در صحنه، امنیت کشور ما در جهان بی نظیر و مورد نظر و الهام گرفته از ملت ها و دولت هاست.

معنای و ارزش این نعمت بزرگ خداوند را شاید ما کسانی که در این امنیت غوطه ور هستیم احساس و درک نکنیم، اما طی 10 ماهی که شورشیان در فتنه 88 ناامنی را در این کشور تحمیل کردند، بسیاری از مردم احساس کردند که این امر حیاتی است. وجوب این نعمت را بیشتر فهمیدند.




خطی که هیچکس حق عبور از آن را ندارد

امنیت هر کشوری خط قرمز مسئولان و دست اندرکاران آن کشور است که برای حفظ آن نباید با هیچ کس و هیچ چیزی روبرو شوند. نمونه او را می توان حتی امروز در اروپا و آمریکا به وضوح دید. دستگیری های گسترده در انگلستان، فرانسه، آمریکا و غیره. این واقعیت را نشان می دهد که آنها با ناقضان امنیت به شدت بدون توجه رفتار می کنند و در این زمینه از سازمان های حقوق بشری، رسانه ها و افکار عمومی هراسی ندارند.

امروز چهار کشور انگلیس، فرانسه، آمریکا و آلمان درگیر تنش سیاسی هستند و نوع برخورد وحشیانه پلیس این کشورها با تظاهرات مسالمت آمیز، گواه واقعی این اصل خدشه ناپذیر است که امنیت ملی و داخلی خط قرمز است. از دولت ها .

آنچه مهمترین اولویت برای همه کشورهاست حفظ امنیت در دو رویکرد امنیت داخلی و امنیت خارجی است.

امنیت داخلی رکن اصلی حیات ملت هاست

بی شک امنیت خارجی ارتباط تنگاتنگ و مستقیمی با امنیت داخلی دارد و مسئولیت تحقق امنیت خارجی بر عهده امنیت داخلی است. زیرا مبنای اصلی امنیت داخلی، عناصر مردم محور امنیت و وحدت و انسجام ملی است. دشمنان انقلاب اسلامی با دقت در پایداری دفاع 8 ساله و نتیجه گیری دشمنان در بیهودگی تهاجم خارجی برای تهدید جدی امنیت داخلی انقلاب اسلامی، اتاق فکر صهیونیستی حاکم بر آمریکا را به پایان رساندند. که تضعیف امنیت داخلی ایران، موقعیت و پایگاه خارجی آن را تضعیف می کند و به یک انقلاب اسلامی جهانی تبدیل می شود.

از این رو توجه به شیوه های نفوذ به ویژه در تضعیف و نابودی جامعه فکری و فرهنگی ایران با اولویت نسل جوان و گسترش فرهنگ برهنگی در بین دختران و پیر و جوان می تواند ایجاد کند. بستری برای نفوذ فرهنگ غرب و هرزگی و بی هویتی در جامعه ایران و از این پس دشمنان انقلاب اسلامی در هر زمان و مسائلی با سربازان بی مزد و اجبار خود امنیت داخلی ایران را تهدید خواهند کرد. از جمله: مشکلات اقتصادی، اعتراضات مردمی و قتل‌ها و حتی مرگ طبیعی مهسا امینی عذرخواهی برای گشودن چرکی است که سال‌ها در متن و قلب جامعه ایجاد کرده‌اند.

مهمترین عامل در شکستن امنیت

زیرساخت اصلی سازمان امنیت ملی ایران را افراد متدین و با غیرت و اطاعت از اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تشکیل می دهند. اگر ارتباط و ارتباط این افراد با منبع اصلی ایمانشان که رعایت آموزه های دینی است قطع شود، این ملت به دلیل تنوع قومی، نژادی، مذهبی و مذهبی و تحت تأثیر قومیت ها و قومیت ها جدا می شود. با دشمنی مذهبی، وحدت آنها را از بین برد و آنها را طعمه شیاطین قرار داد.

تضعیف دینداری و ترویج فساد و تخریب کانون خانواده با انحراف زن و مرد و به ویژه ترویج لذت های جنسی با گسترش حجاب، بدون توجه به بهانه، راهی است که مخالفان تمام توان خود را در آن به کار می گیرند. به این روش ها انرژی داده اند و میلیاردها دلار سرمایه گذاری کرده اند. زیرا معتقدند در جنگ نرم می توانند انقلاب اسلامی را از درون بدون سروصدا و با آرامش کامل تحریک و نابود کنند و از داخل ایران اسلامی سرباز گرفته و ارتش خود را از بین دختر و پسر و نسل تشکیل داده اند. که شناخت کمی از یکدیگر دارند.او تاریخ کشور و منطقه خود را در دهه های اخیر نمی داند و از ترفندهای تاریخی و روش های پیچیده طرح ها و برنامه های صهیونیست ها برای تخریب جوامع اسلامی اطلاعی ندارد.آواز و موسیقی استارتاپ ها، فضای مجازی، دروغ و شایعه پراکنی و … انجام داده و دارد.

بی تفاوتی نسبت به نمادهای هویت



پرچم، سرود، چهره های ملی با عنوان قهرمانان ملی، نمادهای حماسی، عناصر مذهبی و …. سرمایه هایی هستند که برای زندگی نسل ها بدون استثنا در همه کشورها وجود دارد و ملت ها به نمادهای خود می بالند و حاضرند همه چیز را فدای آنها کنند.با ایمان و ایمان فداکاری کنید.

امروزه بی اعتنایی به این نمادها نشانه بی هویتی و بی تفاوتی از فرهنگ و تمدن انسان و تمایل او به پذیرش هرگونه تحقیر و توهین از سوی بیگانگان است.

پرچم هر کشوری برای مردم آن کشور مقدس و بسیار ارزشمند است. کسانی که به پرچم کشورشان بی احترامی می کنند در واقع به خود و هویت تاریخی خود توهین کرده اند و مستحق همه سرزنش هستند.

کسانی که خود را از ملت و ارزش‌های دینی خود خالی می‌کنند، ظرف‌های خالی می‌مانند که به هرکسی و هرکسی اجازه می‌دهد آن ظرف خالی را از هر رذیله‌ای که می‌خواهد پر کند، در نتیجه انسان بازیچه‌ای در خدمت شیاطین می‌شود. و عاقبت او جز بدبختی و رسوایی و سپس هلاکت و زیان دنیا و آخرت نخواهد بود.

امنیت کشور، زمین بازی ماجراجویان؟

آیا می توانی با امنیت و اقتدار کشوری بازی کنی که برای آبادانی و تقویت آن بیش از 500 هزار خون پاک جوانانش ریخته شده و چند نفر از اشرار به ماجراجویی می پردازند و اموال عمومی را تخریب می کنند، ماشین ها و مغازه های مردم را به آتش می کشند و بدترین شعارها را بدهید؟ببخشید و به مقدسات مردم توهین کنید؟!

آتش زدن پرچم، قرآن و مساجد چیزی نیست که بتوان مردم را به خویشتن داری دعوت کرد. آیا هر فردی حتی با آلزایمر می تواند عزت ملت ایران و منطقه را برای بزرگمردی چون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی فراموش کند و حالا چه بسیار مزدوران خارجی پرچم این ملت را به آتش کشیدند. قهرمان؟ ! شجاعت مثل حاج قاسم اعلان جنگ به مردم ایران و همه آزادگان جهان و اعلام وفاداری به داغش و ترامپ تروریست است.

مردم نمی توانند بپذیرند که مسئولان کشور با کمال ساده لوحی، همچنان دلیل ناآرامی ها را ابهام در کشته شدن مهسا امینی بدانند و پاسخ مناسبی به این شورش شورشیان ندهند و به این چند مزدور ویرانگر اجازه آتش افروزی بدهند. و امنیت ملی را به خطر بیندازد؟!

مردم می پرسند پس از این سال ها ناآرامی های باندهای سازمان دهی شده اراذل و اوباش، آیا باز هم تردیدی وجود دارد که نباید با این افراد آرام گرفت و با قاطعیت و قاطعیت برخورد کرد؟

کسانی که به خیابان ها می روند و مانند افراد حرفه ای مردم را تخریب می کنند و می کشند و فیلم اقدامات تخریبی خود را نیز به خارج می فرستند، آیا جزء مردم هستند یا مزدوران خارجی و چگونه باید با این عوامل برخورد کرد؟

آیا قوه قضائیه از دست نداده و اقدامات به موقع در این زمینه انجام نداده و وزارت اطلاعات مبنی بر اینکه خبر بازداشت عناصری از چند کشور در رسانه ها منتشر شده است، نباید اظهارات این جاسوسان و اغتشاشگران را در فضای مجازی پخش می کرد. رسانه ملی، به مردم، مخصوصاً این اطلاعات را به جوانان نداد تا در دام ماهیگیران متقلب نیفتند؟!

جای تعجب است که برخی از مسئولان تحت تأثیر پروژه های آشوب و اغتشاش و کم کاری آنها در برخورد با متخلفان امنیتی قرار گرفته و باید مورد تعقیب و پیگرد قانونی قرار گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید