وقتی به نامه ما پاسخ داده نمی شود بیانیه می دهیم / تنها درخواست استقلال اجرای عدالت است.


ساعت: 16:20
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812863

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بهاروند هم با موضع باشگاه موافق بود و می گفت اشتباه کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید فتاحی مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص موضوع خصوصی سازی باشگاه استقلال گفت: معاونت راستین باشگاه بر این موضوع نظارت دارد و مسئولیت آن را بر عهده گرفت. اقدامات شروع شده و 10% به زودی در دسترس خواهد بود. تا زمان صدور مجوز به 50 درصد خواهیم رسید.

وی در خصوص اظهارات و اعتراضات اخیر باشگاه استقلال به سازمان لیگ گفت: استقلال در صدر جدول است و هر مسابقه برای ما فینال است. چندی پیش با سهیل مهدی صحبت کردیم و موضوع را با او در میان گذاشتیم. قبل از پرسپولیس 10 بازی انجام دادیم. تنها خواسته ما عدالت است. زمانی که برای قهرمانی برنامه ریزی می کردم شرایطی را در نظر داشتم که هر تیم 13 بازی زودتر از حریف انجام دهد. این در شرایطی بود که سخت‌تر بود چون تیم‌ها در آسیا بودند و برنامه تیم ملی فشرده‌تر بود.

مدیرعامل استقلال گفت: هفته آینده اتفاق عجیبی رخ می دهد و استقلال ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف حریف خود می رود و پرسپولیس که در شهرستان بازی می کند ساعت 19:30 به میدان می رود. «فکر نمی‌کنم اتفاقی که افتاده مربوط به جایگاه تیم‌ها باشد، چون خودم برنامه 30 هفته‌ای لیگ را اعلام کردم و نمی‌دانستم جایگاه تیم‌ها چگونه است.

فتاحی ادامه داد: با توجه به شرایط اگر 5 دیدار ما دیرتر از پرسپولیس بعد از دربی برگزار شود، دیگر شرایط مساوی نمی شود. چرا عدالت حاکم نمی شود؟ ما درخواست خود را مطرح کردیم و نمی دانم چرا دوستانم مقاومت می کنند. درخواست ما قانونی و فقط عدالت است. بهاروند هم با ما موافق بود و گفت اشتباه می کند. اگر اظهارنظری می کنیم برای عدالت است. وقتی به نامه ما پاسخ داده نمی شود، بیانیه صادر می کنیم.

وی در خصوص شرایط محل تمرین استقلال گفت: برخی از تیم های شهرستانی در تهران تمرین می کنند. ما سرزمین آرارات را در نظر گرفتیم که کیفیت آن افت کرده است. سپس پایه و اساس انقلاب را گرفتیم و تا یک ماه آینده به شرایط ایده آل می رسد. اردوگاه حجازی هم خاکبرداری شد و انشالله امسال چمن آن کاشته می شود تا در سال آینده بتوانیم از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید