ویژه برنامه منصور ضابطیان در رادیو/ پیک نیک به موج نوروزی رسید


ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814191

حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو صبا از اجرای منصور ضابطیان ویژه برنامه «خانم ها، آقایان، بهار» هر شب در نوروز 1401 خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو صبا با اشاره به مهم ترین برنامه های نوروزی این شبکه گفت: رسالت ما شادی آفرینی است و می خواهیم با برنامه های متنوع این فضای مفرح را در نوروز ایجاد کنیم.

وی در خصوص طراحی برنامه های نوروزی نیز گفت: از آذرماه طراحی برنامه های نوروزی خود را آغاز کردیم، آذرماه تصویب شد و در بهمن ماه اجرا کردیم. همچنین برنامه های روتین شبکه ای خواهیم داشت که این روزها به صورت ویژه برنامه ریزی می شود.

افتخاری با اشاره به طراحی مسابقه ای در ایام نوروز گفت: مسابقه ای بر اساس استندآپ کمدی داریم که ضبط هم شده است.این مسابقه با نام «خندوانه» هر روز از رادیو صبا پخش می شود. احمدرضا موسوی، مهبد کنات پیشه و مهسا ایرانیان داوری و گلمرضا عزتی تهیه کننده هستند.

وی همچنین به ساخت یک مستند کمدی در این روزها اشاره کرد و گفت: سریالی داریم که تقریبا جزو معدود و اولین سریالی است که در قالب مستند کمدی تولید شده است. در این مجموعه مستند عوامل برنامه با اجاره مینی بوس به نقاط دیدنی و مغفول مانده جغرافیایی کشور می روند. این فضاها به خوبی مستند شده اند، اما به زبان طنز ارائه می شوند.

افتخاری افزود: این مجموعه مستند کمدی «پیک نیک» نام دارد و مهبد کنات پیشه یکی از راویان آن است.

مدیر رادیو صبا در پایان گفت: منصور ضابطیان و امیرحسین مدرس در ایام نوروز برنامه خواهند داشت. منصور ضابطیان برنامه ای به نام «خانم ها، آقایان، بهار» اجرا می کند که در آن متون ادبی و شعر هر روز ساعت هشت شب خوانده و پخش می شود. برنامه های پیشرو دیگری برای نوروز داریم و به خصوص برنامه های روتین ما با حال و هوای نوروزی پخش می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید