ویژه برنامه های ایام فاطمیه در اقیانوسیه بزرگ زنجان برگزار می شود

ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791779

مجتبی شهامی مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از اجرای ویژه برنامه های ایام فاطمیه در حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: سخنرانان برجسته پنج شب در برنامه ایام فاطمیه زنجان در حسینیه اعظم زنجان حضور خواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی شهامی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: به مناسبت ایام فاطمیه ویژه برنامه های عزاداری و سوگواری حسینی اعظم زنجان با همکاری هیئت مکتب الزهرا(س) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های عزاداری فاطمیه از روز پنجشنبه در حسینیه اعظم زنجان آغاز می شود، افزود: زنجان و مردم پایتخت حسینی.

این مسئول ادامه داد: با توجه به فضای مساعد و امکانات و تجهیزات حسینی اعظم، این مسجد برای برگزاری اعیاد و ایام سوگواری با هیئت های مذهبی استان همکاری تنگاتنگی دارد و برنامه های فاطمیه نیز در این مکان با شکوه برگزار می شود. راه.”

مدیر روابط عمومی اوستیای بزرگ زنجان از اجرای برنامه های فاطمیه به مدت پنج شب خبر داد و گفت: اولین برنامه شبانگاهی این ایام پنجشنبه 25 آذرماه با سخنرانی حجت الاسلام برگی و گلایه حاج حسن بیات و حاج مهدی هادم آذریان برگزار می شود. از ساعت 9 شب

شهامی خاطرنشان کرد: سخنرانان شب دوم برنامه فاطمیه حجت الاسلام برگی و حاج ولی الله کلامی بودند، کربلایی حاج یوسف شبیری و فریبرز اسکندری به مرثیه سرایی می پردازند که ساعت 21 نیز اجرا می شود.

وی گفت: در سومین شب این برنامه که 27 آذرماه برگزار می شود، آیت الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان و حاج حاجلام گلرضا عین فرد، کربلایی گلمرضا جعفری پور و کربلایی جمال سخنران خواهند بود. حبیبی خواهد خواند.

این مسئول چهارمین شب از برنامه های ایام فاطمیه را حجت الاسلام سیدحسن مومنی عنوان کرد و گفت: این برنامه از ساعت 21 آغاز و با عزاداری حاج علیرضا بیگدلی و حاج علیرضا اسفندیاری ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: برنامه پنجمین شب از ایام فاطمیه ساعت 21 با سخنرانی حجت الاسلام میرزا محمدی و عزاداری کربلایی حاج مهدی رسولی و نریمان پناهی در این مکان مقدس اجرا می شود.

شهامی با بیان اینکه تمامی برنامه های ایام فاطمیه با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود، افزود: در این راستا برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید