وی ویژگی های مهم اخلاقی و رفتاری حاج قاسم را در تاریخ جهان حفظ کرد

ساعت: 09:05
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797353

شیخ بقایی از ویژگی های حاج قاسم سلیمانی شجاعت، اقتدار و صلابت اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی همچنین قدرت تحلیل و دور زدن مشکلات سرزمین های اسلامی را داشت، ویژگی های او بود که از او فردی کم نظیر ساخت. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیخ حسین یکی از بازماندگان نماز جمعه بندرپل به هرمز گفت: اخلاق و رفتار و رفتار حاج قاسم سلیمانی مثال زدنی بود; او با تکیه بر اخلاق و تواضع مثال زدنی در دعواهای سیاسی و جنگ حضور دارد و این رأفت اسلامی را به همه گروه های اسلامی نشان می دهد.

شیخ بزمندگان به دیگر ویژگی های حاج قاسم سلیمانی از جمله شجاعت، اقتدار و صلابت اشاره کرد و گفت: قدرت تحلیل بالا و دور زدن مشکلات و معضلات سرزمین های اسلامی از دیگر ویژگی های سردار دلا بود.

وی اوج رشادت، تواضع و از خودگذشتگی شهید حاج قاسم سلیمانی را برشمرد و اذعان داشت: خون پاک شهدای مقاومت به ویژه حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش آثار فراوانی در حاکمیت اسلامی دارد و به ارمغان خواهد آورد. برکت بر سرزمین های اسلامی

امام جمعه بندرپل، محبوبیت شهید سلیمانی را یکی از ویژگی های منحصر به فرد و بارز وی برشمرد و یادآور شد: او وحدت را حکومت کرد و حق بر باطل را پیروز کرد.

شیخ بقایی با بیان اینکه سردار دلها همواره بر حمایت امت اسلامی و نجات آنان از دست ظالمان و مستکبرین تاکید داشته است، تصریح کرد: نجات امت یکی از مهمترین رسالت ها و مأموریت هایی بود که ایشان دنبال کردند و شخصاً در قبال آنها مسئولیت دارند. برای خود انتخاب کرده بودند

وی گفت: مسئولیت انسان های آزاده و متقی در طول تاریخ بوده است، زیرا فراعنه و سلاطین جور پیامبران و اولیای الهی را برای حمایت صالحان از امت کشتند و شهید سلیمانی مفتخر به مقام والایی توسط فرعون امت شد. زمان. «رفیع افسرده به شهادت می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید