پارویی با قدرت در یخ!/ اعتراض بخشی از جامعه ورزش به حمایت از رشته خاصی

ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923173

انگیزه زیادی برای درخشش در بازی های آسیایی دارم

قهرمان کانو ایران گفت: در رشته قایقرانی به دستاوردهای زیادی رسیده ام اما شرایط به گونه ای است که همچنان برای موفقیت در مسابقات پیش رو انگیزه دارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، عادل مجالی قهرمان کانو ایران در خصوص برنامه این روزهای خود گفت: در هوای بسیار سرد و یخبندان دریاچه آزادی تمرینات خود را با تمامی ملی پوشان باتجربه و جوان ادامه می دهیم. شرایطی که فدراسیون مهیا می کند به گونه ای است که انگیزه کل تیم حفظ شود و با وجود اینکه افتخارات زیادی در قایقرانی دارم اما می خواهم سال آینده در مسابقات مهم به ویژه بازی های آسیایی بهترین نتایج را کسب کنم.

وی درباره وضعیت اردوی تیم ملی در دریاچه آزادی بیان کرد: در گذشته برای تمرین به خصوص در دوره های بسیار سرد و بسیار گرم مشکلات زیادی داشتیم اما اکنون شرایط تغییر کرده است. درست است که هوای تهران این روزها بسیار سرد و یخبندان است، اما فدراسیون تمهیداتی اندیشیده است تا بتوانیم تا حدود زیادی موانع را برطرف کنیم.

قهرمان قایقرانی آسیا اضافه کرد: در بخش نگهداری قایق ها نظم خوبی داریم و قایق های هر فرد در هر سطحی از تیم در مکان خاصی نگهداری می شود. فاصله بین رختکن با دمای کنترل شده، فضای استراحت و سالن بدنسازی نوساز به گونه ای است که می توانیم قبل و بعد از تمرین به راحتی رفت و آمد کنیم و نگرانی های این چنینی تا حد زیادی کاهش می یابد.

مجالی درباره تمرینات این روزهای خود گفت: تیم خوبی تشکیل شده و با تلاش کادر فنی و حمایت فدراسیون جوانانی وارد تیم شده اند که حتی می توانند در تمرینات مسابقه دهند و روحیه آنها مثل من است که سال ها در تیم ملی حضور دارم و مسابقات مختلفی را تجربه کرده ام و این به من انگیزه می دهد تا برای موفقیت بیشتر تلاش کنم.

وی با اشاره به مسابقات پیش از قایق رانی گفت: به هر حال مهم ترین مسابقاتی که پیش رو داریم بازی های آسیایی و سپس انتخابی المپیک است اما به شخصه با شخصیتی که تیم کانو ایران پیدا کرده و رقابتی که در آن داریم. کمپ، ما می توانیم در سطح جهانی به رقابت بپردازیم. من در تیم می بینم و به نظرم اگر حمایت مسئولان ورزش کشور از قایقرانی را بیش از پیش داشته باشیم، قایقرانی به خصوص کانو در ایران می تواند نتایج خوبی در جام جهانی و قهرمانی داشته باشد.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کانوی تاکید کرد: خوشبختانه ترکیب فعلی فدراسیون از افراد متخصص و فنی در رشته قایقرانی است و شرایط ورزشکاران را کاملا درک می کنند و از نزدیک شاهد بوده ایم که برای آسایش ورزشکاران تلاش می کنند. اگر این نگاه بیشتر در سطح مسئولان ورزش کشور شکل بگیرد و این باور ایجاد شود که قایقرانی می تواند نقش موثری در حضور کاروان ورزشی ایران در مسابقات بین المللی داشته باشد، قطعا پاسخگوی این اعتماد خواهیم بود. با نتایج درخشان

وی همچنین گفت: در روزها و هفته های اخیر شاهد اعتراض بخشی از جامعه ورزش کشور به حمایت از یک رشته خاص بودیم. از حاکمان می خواهم به ما حقوقی بدهند، نه اینکه ورزشکاران از همدیگر حمایت نکنند، بلکه می خواهیم همه همدیگر را با همین دید ببینند، قطعا اگر قایقرانان حمایت بیشتری داشته باشند، افتخارات بیشتری برای کشور به ارمغان می آورند.

نماینده کانوی برای ایران در المپیک ریو در پایان تصریح کرد: به عنوان یک ورزشکار ایرانی تمام تلاشم را برای رسیدن به موفقیت انجام می دهم و همه فکر و دغدغه هایم افتخار کشورم است. امیدوارم این روحیه و انگیزه با حمایت همه مسئولان و دعای خیر مردم کشورم همراه باشد و بتوانیم پس از کسب موفقیت برای کشورمان سربلند باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید