پارکینگ بیمارستان شهید رهنمون با نصب تجهیزات ایمنی قابل استفاده می باشد


ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909533

رد ادعای برخی از کارکنان بیمارستان شهید رهنمون یزد؛

طهماسبی با رد ادعای برخی از مسئولان بیمارستان شهید رحمان شهرداری یزد گفت: پارکینگ زیرزمینی این بیمارستان در حال بهره برداری است و اختلاف شهرداری و علوم پزشکی ربطی به این پارکینگ ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، جمعی از کارکنان بیمارستان شهید رهنمون ضمن اعتراض به عدم استفاده از پارکینگ زیرزمینی بیمارستان شهید رهنمون از اختلاف نظر شورای شهر، شهرداری و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یزد و ولگردی آنها خبر دادند. مشکلات پارکینگ


شکایت پرسنل بیمارستان شهید رعنمون در خصوص عدم استفاده از پارکینگ بیمارستان

شهید رحمنون یکی از کارکنان این بیمارستان در گفتگو با یزدرسا گفت: با وجود اینکه پارکینگ زیرزمینی این بیمارستان آماده بهره برداری است، اما به دلیل اختلاف شهرداری و این بیمارستان و عقب نشینی نکردن بیمارستان. با توجه به محدودیت های شهرداری، شهرداری اجازه استفاده از این پارکینگ را نمی دهد.

وی با بیان اینکه شهرداری پارکینگ زیرزمینی را که برای کارکنان این بیمارستان در نظر گرفته شده وابسته به چند متر عقب رفتن بیمارستان کرده است، گفت: اما تاخیر در این موضوع مشکلات زیادی را برای کارکنان و پزشکان این بیمارستان ایجاد کرده است.


251dffa4 9f3b 41af b51b bf6dc552757a خبر خاکستری

در حالی که برخی از مسئولان بیمارستان شهید رهنمون از شهرداری تقاضای کاهش جایگاه و اعطای مجوز استفاده از پارکینگ زیرزمینی این بیمارستان را دارند، اما شهرداری این ادعا را رد کرده و معتقد است این پارکینگ قابل استفاده است اما دسترسی آن از خیابان به دلیل وجود هیچ بخشی از ساختمان بیمارستان وارد محوطه پارکینگ عمومی نمی شود.


دعوای شهرداری و علوم پزشکی ربطی به پارکینگ زیرزمینی بیمارستان شهید رعنمون ندارد.

محمد رسول طهماسبی رئیس زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد با بیان اینکه پارکینگ زیرزمینی بیمارستان فرخی هم اکنون در حال بهره برداری است، گفت: اختلاف شهرداری و علوم پزشکی ربطی به پارکینگ زیرزمینی این بیمارستان و بیمارستان فرخی ندارد. ساخت بخش کوچکی از او ساختمان بیمارستان در پارکینگ مورد استفاده مردم و تعرض به آن که به موجب ماده 1396 به دستور کمیسیون تخریب شد. 100، دسترسی به پارکینگ زیرزمینی را از خیابان فرخی غیرممکن کرد.

وی ادامه داد: در این زمینه و با بازدیدی که با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و جوکار نماینده مردم یزد در مجلس انجام شد، با توافقات ضمنی، مقرر شد مسئولان بیمارستان با توجه به به دستور کمیسیون ماده 100، دستور تخریب بخشی از ساختمان را صادر می کند. ساخته شده در محوطه پارکینگ باید طرح جدید را به همراه طرح ترافیک به مهندس ترافیک شهرداری ارائه کند و پس از تایید از این مکان استفاده کند. .


19ada15a cb5b 401d bada 7507337da261 خبر خاکستری

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد تاکید کرد: پارکینگ زیرزمینی این بیمارستان از داخل کوچه قابل استفاده است اما برای دسترسی از خیابان باید طرح ترافیک توسط مسئولان مربوطه ارائه شود و الحاقیه. برای اجرای دستور کمیته ماده 100، ورودی محل باید به گونه ای طراحی شود که درخت نباشد و مشکل تردد ایجاد نکند.


پارکینگ بیمارستان شهید رهنمون با نصب سیستم اعلام حریق قابل استفاده می باشد

امید الدین خطیبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفتگو با یزدرسا مشکلات و اختلافات با شهرداری یزد را قابل حل دانست و گفت: اختلاف با شهرداری یزد مربوط به خروج بیمارستان شهید رحمون از پارکینگ سطح خیابان است. منطقه.که تصمیم کمیسیون است ماده 100 دارد و با تشکیل جلسات کادر فنی دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و جوکار نماینده مردم یزد در پیگیری و رفع مشکل می باشد.

وی در خصوص بهره برداری از پارکینگ زیرزمینی و استفاده کارکنان این بیمارستان نیز گفت: این پارکینگ آماده بهره برداری است اما دسترسی به آن از حاشیه خیابان با رعایت دستور العمل انجام می شود. کمیسیون ماده 100. و عملکرد آن نیز با نصب سیستم اعلام حریق صورت می گیرد که نبود آن خطرناک بوده و تجهیز آن با آسانسور نیازمند مبلغ اعتباری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید