پارکی که پاسخگوی نیاز بانوان نیست/ منتظر رسیدگی کارکنان به پارک بانوان خرم آباد


ساعت: 09:50
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844088

پارک بانوان میدان مادر خرم آباد مشکلات زیادی دارد که باید کارکنان مربوطه برای رفع مشکلات آن نظارت و پیگیری کنند تا بانوان بدون دغدغه در این مکان حضور یابند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته سفیر، ایجاد پارک بانوان یکی از مهمترین برنامه ها در زمینه حضور زنان بهتر و بیشتر در جامعه است که تقسیم بندی فضاهای گردشگری و تفریحی مانند پارک ها یکی از این راهکارهاست.

تحقق چنین ایده ای از همان ابتدا همواره با موافقان و مخالفت های زیادی همراه بوده و هدف اصلی آن تامین نیازهای زنان جامعه برای تفریح ​​سالم بوده است.

پارک بانوان میدان مادر خرم آباد یکی از پارک هایی است که کارکنان مربوطه باید برخی از مشکلات آن را رصد و پیگیری های لازم را برای رفع مشکلات انجام دهند تا بانوان بدون دغدغه در این مکان حضور یابند.

زیرساخت های نامناسب تجهیزات، نبود امنیت، دید به ساختمان های مسکونی مجاور، عدم توجه به نظافت و مشکلات از جمله مشکلات پارک بانوان در میدان مادر هرم آباد است که منتظر رفع این مشکل از سوی مسئولان است.


87ed567a a8cc 44b8 8739 e27bce183c4d خبر خاکستری


عزم جدی برای حل مشکلات

زهرا احمدی یکی از شهروندان هرم آبادی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: پارک بانوان در میدان مادر هرم آباد محیط مناسبی برای بازدید بانوان است اما مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود.

وی افزود: برخی از خانه ها دید کاملی به پارک دارند و به آن چشم انداز دارند و با توجه به اینکه این پارک محیطی زنانه است باعث رنج زنان می شود.

این شهروند خرم آبادی گفت: نظافت محیط از مشکلاتی است که باید به آن توجه کرد، به عنوان مثال توالت ها مشکل نظافت دارند یا مایع توالت ندارند. از چهار جرثقیل موجود در حیاط، تنها یکی سالم است و بقیه آسیب دیده اند و کسی در حال تعمیر آنها نیست و متاسفانه حیاط بدون محافظ است و این امر باعث شده تا هیچکس بر حرکات نظارت نداشته باشد.


61258d3f caab 4c96 be14 fa49310ec2c3 خبر خاکستری


فضای محدود و نبود زیرساخت های کافی در پارک بانوان خرم آباد

فاطمه عباسی یکی دیگر از شهروندان خرم آبادی نیز به سفیرافلاک گفت: آخرین باری که به پارک بانوان آمدم ماه رمضان امسال بود. وقتی به این پارک آمدیم ترافیک کنترل شده و نظارت بیشتر بود اما متاسفانه الان این پارک نه امنیت دارد و نه نظارتی بر حرکتش.

وی افزود: این پارک حتی زیرساخت های لازم را ندارد به همین دلیل زمانی که فرزندان خردسال ما در محیط هستند و به دلیل نبود پارکت همیشه نگران سقوط و آسیب دیدن هستیم.

این شهروند خرم آبادی گفت: علاوه بر این فضای بازی و وسایل آن بسیار محدود است و نظافت در پارک مناسب نیست. از طرفی نبود امنیت مادران را نگران می کند و باعث می شود که فرزندانمان برای نگهداری از آنها به پارک بیایند، اگر این پارک امنیت داشته باشد و رفت و آمد کنترل شود، لازم نیست هر بار در کنار بچه ها باشیم. برو بیرون.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مدیریت پسماند گفت: مسئولان باید نظارت و پیگیری های لازم را برای کاهش دغدغه های خانواده و همچنین قرار دادن وسایل بازی بیشتر در این محیط و تاکید بر پاک بودن آن انجام دهند و از سوی دیگر برای کنترل مسافران باید از این مکان محافظت کنند.


86b5b7ba 4abe 49fc 809d 12052c7a1bff خبر خاکستری


وضعیت نامناسب پارک

راضیه موسوی یکی دیگر از شهروندان خرم آبادی نیز در گفتگو با سفیرافلاک گفت: وضعیت پارک خوب است و ما در آن احساس امنیت می کنیم، اما برخی مسائل و مشکلاتی وجود دارد که کارکنان باید بر آن نظارت داشته باشند که از جمله آن می توان به وضعیت نامناسب پارک و نبود پارک اشاره کرد. بازی ها یکی از چیزهایی است که ذهن ما را به خود مشغول می کند و هر چه بیشتر شود برای ما بهتر است.

وی افزود: علاوه بر این برخی خانه ها بر فضای داخلی پارک تسلط کامل دارند و این امر مشکلاتی را در این زمینه ایجاد می کند.


8bf3fba0 39fc 4c0c 87e3 88a3256319c5 خبر خاکستری


پارک بانوان امنیت ندارد

اکرم بختیاری یکی دیگر از شهروندان هرم آبادی نیز در گفتگو با سفیرافلاک گفت: متاسفانه پارک بانوان خرم آباد بدون حفاظت است و این امر امنیت پارک را کاهش داده است.

وی افزود: از سوی دیگر وضعیت سرویس های بهداشتی مناسب نیست و وسایل بازی نیز کافی نیست و تنها دو سرسره یا دوچرخه در این محیط کرایه می شود که بسیار گران هستند و خانواده ها نمی توانند از آنها استفاده و اجاره کنند. ؛ «از مسئولان می خواهیم این مسائل را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید