پارکی که جلوی ساختمان متولیانش است و در خدمت مردم نیست!


ساعت: 15:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1910010

با وجود پارک مقابل ساختمان شهرداری و تردد مسافران و مردم و نیاز به سرویس بهداشتی، درب این سرویس همچنان در شهر اسدآباد بسته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; آنها مسافر هستند و نیاز به خدمات دارند! ماشینشان را کنار پارکی که جلوی ساختمان شهرداری است پارک می کنند، با این حال فکر می کنند چنین پارکی که جلوی این ساختمان است باید سرویس داشته باشد! ندانستن که…

فرزندشان از ماشین پیاده می شود و برای استفاده از سرویس به پارک می رود اما سرویسی نیست! البته این پارک سرویس داره ولی باز نیست! و این یعنی ضعف بزرگ برای مسئولان غافل این شهر!

آیا واقعا مسئولان پارک و شورا، شوراها و سایر کارکنان این مشکل را می بینند!؟

این مسافران وقتی از این قسمت شهر می گذریم از ما می پرسند: ببخشید توالت اینجا کجاست؟

ما که تا همین چند وقت پیش همین درخواست را از شورایاران و شهردار داشتیم، سرمان را تکان دادیم و گفتیم: ببخشید تو این شهر سرویس پیدا نمی کنید! مگر از میدان اول رد شوید و به میدان دوم برسید، کنار مسجد جامع سرویس بهداشتی است (در دلم گفتم اگر باز هم باشد)

و از پارک روبروی ساختمان بزرگ شهرداری اسدآباد بازدید کردیم، بله دفتر دارد اما درهای آن بسته است، آب آشامیدنی در این پارک وجود ندارد و چمن ها وضعیت مناسبی ندارند!» وی با اشاره به اینکه سرویس بهداشتی است. به دلیل نیاز مردم تعطیل شد و خواستار آن شد که هنوز هیچ خبری برای حل این مشکلات وجود ندارد.

جالبتر اینکه این شهر سر راه مسافران است و نیاز آن ضروری است، بنابراین با وجود اینکه این پارک روبروی ساختمان پارکبان ها قرار دارد، وظایف و مسئولیت آنها را دو چندان می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید