پاشنه آشیل خرید جدید استقلال

پاشنه آشیل خرید جدید استقلال

به عقیده بسیاری، مهدی قیدی فصل پرحاشیه ای را با الاهلی امارات پشت سر گذاشته است. البته، از نقطه نظر فنی، آمار نشان می دهد که او فصل کابوس آور نبوده است. اما اعلام خبر انتقال قرضی مهدی کایدی به استقلال باعث خوشحالی هواداران این باشگاه اماراتی شد و بیش از 20 هزار نفر از خبر این انتقال ابراز خوشحالی کردند.

روزنامه اماراتی الاتحاد با نگاهی به آمار مهدی قیدی در الاهلی نوشت: قیدی فصل گذشته در 29 بازی 18 بار در ترکیب اصلی به میدان رفت. او در مجموع 1878 دقیقه برای تیمش بازی کرد و توانست 5 گل به ثمر برساند تا پس از اولسن و کارتبیا سومین گلزن برتر تیمش باشد. این بازیکن ایرانی دو پاس گل هم داد. قیدی با ایجاد 16 موقعیت گل، بیشترین موقعیت گل را در بین بازیکنان الاهلی داشت. او بالاترین دقت را در پاس های میانی داشت.

در ادامه گزارش شبکه الاتحاد آمده است: مهدی قیدی 108 بار برای دریبل زدن انجام داد که 55 درصد آن موفق بود اما آمادگی بدنی این بازیکن ایرانی پایین بود و آمار به خوبی گویای این موضوع است چرا که تنها 34 درصد از برخوردهای بدنی او موفق بوده است. که کمترین بازیکن در بین 38 بازیکن تیم است.

قائدی پس از بازگشت به استقلال گفت که با پیراهن این تیم خیلی کار است. او تاکید کرد که می خواهد به طور مستمر برای تیمش بازی کند تا بتواند تیم ملی ایران را در جام جهانی همراهی کند.

دیدگاهتان را بنویسید