پاکسازی منازل تخریب شده در یزد در حال انجام است/ احتمال نشست زمین در بافت فرسوده وجود دارد


ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886755

رحیم دل معاون خدمات شهری یزد گفت: نیروها در حال پاکسازی و تخلیه آب معابر و کوچه های شهر هستند و شهرداری های مناطق نیز در حال آواربرداری از منازل تخریب شده هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا رحیم دل در گفت و گو با یزدرسا گفت: نیروهای خدمات شهری در حال انجام وظایف خود هستند و تا ظهر امروز متروهای شهر یزد تخلیه و لایروبی و سپس افتتاح می شود.

وی ادامه داد: خدمات شهری و آتش نشانی یزد در حال پاکسازی و تخلیه آب معابر و کوچه های شهر هستند و شهرداری های مناطق نیز در حال آواربرداری از واحدهای مسکونی تخریب شده هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد افزود: محله سر دو راه، بافت تاریخی، آیش آباد و اکبر آباد از جمله محله هایی هستند که چندین مورد تخریب منازل در آنها رخ داده و آواربرداری در حال انجام است.

رحیم دل گفت: همکاری خوبی از سوی نیروی انتظامی با شهرداری صورت گرفته است و ماموران شهرداری در حال بازرسی هستند و برای مناطق پرخطر اخطار داده می شود تا خانه هایی که وضعیت پایدار ندارند تا تایید ایمن بودن تخلیه شوند. “

وی تصریح کرد: با توجه به حجم زیاد سیلاب و خسارات وارده، در روزهای آینده مواردی مانند فرونشست زمین به ویژه در بافت تاریخی و فرسوده خود را نشان می دهد، بنابراین نمی توان زمان مشخصی برای پایان کار تعیین کرد. خدمات شهری و اقداماتی که باید انجام شود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید