پرداخت به موقع قبوض آب تأثیر مستقیمی بر ارائه خدمات دارد


ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890292

حمزه پور از ارتباط مستقیم پرداخت قبوض و وصول به موقع مطالبات در ارائه خدمات بهینه به مشترکین و توسعه تامین آب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آبفای هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب هرمزگان بر اساس درآمد می تواند پرداخت و خدمات ارائه دهد، اظهار داشت: با پرداخت به موقع قبوض، مشترکان علاوه بر پایداری، از پایداری آن برخوردارند. آنها با کمک آبفا در توسعه تامین آب حاضر خواهند شد.
وی افزود: شرکت آب از محل درآمد خود خدمات ارائه می کند و زمانی که درآمد آن به موقع وصول نشود، قطعاً اختلالی در خدماتش ایجاد می شود، بنابراین از مشترکان می خواهد که بهای آب خود را در زمان تعیین شده پرداخت کنند. .
مدیرعامل آبفا، بدهی برخی سازمان ها و تاخیر در پرداخت قبوض دیگر مشترکان مطالبات انباشته زیادی را برای آبفا به جا گذاشته که کیفیت خدمات را نیز به شدت تحت تاثیر قرار داده است.
وی همچنین از بررسی ظرفیت قراردادی تامین آب برخی مشترکین در راستای توسعه خدمات به نفع مردم خبر داد.
حمزه پور ظرفیت آبرسانی قراردادی برای برخی مشترکین را در تخصیص آب و پرداخت هزینه های آن ناعادلانه عنوان کرد و افزود: با توجه به ارتباط مستقیم درآمد شرکت با ارائه خدمات، این موضوع در دستور کار و معاونت قرار خواهد گرفت. . به مشتریان و مدیران موظفند موضوع را در اسرع وقت پیگیری و نتیجه را برای اجرا گزارش دهند.
وی همچنین خواستار اولویت جایگزینی کنتورهای شکسته شد و گفت: انجام اقداماتی از قبیل تعمیر خرابی ها، شناسایی مشترکین پرمصرف، بازدید مستمر از انشعابات قطع شده، جمع آوری انشعابات غیر مجاز و جلوگیری از آبیاری درختان با آب شرب در مصرف. و وصول مطالبات بسیار کارآمد است.
به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، نظارت و پیگیری حساب های اقساط بسیار مهم است و باید به نوعی پیگیری شود تا براساس توافقی که با مشتری انجام شده پرداخت شود.
وی در ادامه تحقق برنامه های آبفا را منوط به همکاری و همراهی همه معاونان با امور مشترکین دانست و گفت: لازم است در این زمینه هم افزایی لازم صورت گیرد تا یک نتیجه حاصل شود.
حمزه پور همچنین به برخی اتفاقات و تاثیر آن بر روند تامین آب اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون عواملی مانند زلزله، سیل و قطعی برق بر روند تامین آب تاثیر گذاشته است که آبفا با پیش بینی های انجام شده سعی در انجام آن داشته است. و بسیج امکانات آن .به حداقل رساندن مشکلات.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با تاکید بر توزیع عادلانه آب خاطرنشان کرد: یکی از بخش هایی که نیاز به نظارت و حساسیت بیشتری دارد، آبرسانی سیار است که باید مدیریت صحیحی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید