سلبریتی ها تأثیر مستقیمی بر صنعت مد/پوشاک دارند. صنعتی پرسود اما پر هرج و مرج در کشور


ساعت: 22:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894542

زهرا حاجی زاده گفت: سلبریتی ها مستقیما بر جریان مد تاثیر می گذارند و نمی توان آنها را از صنعت مد جدا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا حاجی زاده طراح لباس و طراح لباس در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: برای کنترل و نظارت بر پوشش بانوان در سطح جامعه باید به نوع پوشش هنرمندان توجه کرد.

وی ادامه داد: برخی از لباس های زنانه ما از پوشش نامناسب افراد مشهور است.

حاجی زاده افزود: رسانه تاثیرگذارترین بخشی است که می تواند تاثیر مثبت یا منفی بر مخاطب بگذارد و در واقع پوشش از طریق این ویترین به مردم ارائه می شود.

این طراح لباس تصریح کرد: شخصیت های فیلم و نوع پوشش آنها در سبک پوشش افراد جامعه تاثیرگذار است، بنابراین طراحی لباس در سینما و تلویزیون بسیار تاثیرگذار است.

وی گفت: متاسفانه امروزه با انبوه پوشش نامناسب در سینما و از سوی سلبریتی ها مواجه هستیم.

حاجی زاده افزود: پوشش سلبریتی ها با فرهنگ ما همخوانی ندارد و نشات گرفته از فرهنگ های غربی است در حالی که بسیاری از این مشاهیر می توانند با پوشش محلی ایرانی اسلامی در جشنواره های خارجی فرهنگ کشور را به جهانیان منتقل کنند.

و ادامه داد: تنوع رنگ در لباس اقوام ما بسیار زیبا و خاطره انگیز است اما کدام یک از افراد مشهور تاکنون از این نوع پوشش در جشنواره ها استفاده کرده اند؟

حاجی زاده گفت: صنعت مد در کشور بسیار سودآور است و مافیای زیادی در آن وجود دارد بنابراین باید با نظارت و کنترل دقیق و برنامه ریزی شده این صنعت در مسیر درست و در راستای رونق تولید ساماندهی شود.

این طراح افزود: سلبریتی ها مستقیما بر جریان مد تاثیر می گذارند و نمی توان آنها را از صنعت مد جدا کرد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: جریان مد در کشور بسیار آشفته است و تاثیر زیادی در آن دارد، متولیان فرهنگی کشور باید این جریان را مدیریت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید