پرداخت 14 هزار میلیارد تسهیلات در مازندران / بانک مهر ایران الگوی کامل نظام بانکداری اسلامی است.

ساعت: 15:01
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792436

رئیس یکی از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اعلام کرد؛

اسحاق طاهری یخچال گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 14 هزار میلیارد ریال تسهیلات عمدتاً به اقشار کم درآمد، مددجویان اجتماعی و کمیته های حمایتی، زنان، سرپرستان خانوار، شرکت های دانش بنیان و زندانیان پرداخت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، اسحاق طاهری کولر به مناسبت چهاردهمین سالگرد تاسیس بانک مهر ایران صبح امروز در نشست خبری گفت: بانک مهر ایران در تاریخ 22 آذرماه 1386 با سرمایه اولیه 15 هزار میلیارد ریال. که بعداً به 25000 میلیارد ریال رسید و بعداً با توزیع متوازن 530 شعبه در سراسر کشور به 50000 میلیارد ریال رسید.

وی افزود: بانکداری با وجود عمر کوتاه در کشور توانسته است با ارائه خدمات مناسب و تاکید بر بانکداری اسلامی به اهداف خود مبنی بر تقویت توان اقتصادی اقشار مختلف و فقر و محرومیت به ویژه در مناطق کم برخوردار دست یابد. “

رئیس شعبه قرض الحسنه بانک مهر ایران در مازندران گفت: ساختار بانک مهر ایران بر الگوی توانمندسازی، تقویت توان اقتصادی اقشار مختلف جامعه و تلاش برای فقرزدایی و محرومیت زدایی در مناطق کم توان تاکید دارد. استان های درآمدی

طاهری هنددادری ادامه داد: پرداخت بیشتر برای اشتغال، کارآفرینی، ازدواج، معیشت، کمک به مددجویان کمیته حمایت و سازمان های مردم نهاد حمایتی است.

وی گفت: بازپرداخت وام قرض الحسنه به بیش از 10.5 میلیون نفر حاصل خدمات این بانک در طول 14 سال فعالیت و توانمندسازی مشتریان، بهبود اقتصاد و معیشت اقشار ضعیف و کم درآمد است. دهک ها از اهداف اولویت دار وام های فردا الحسنه هستند.

رئیس شعبه قرض الحسنه بانک مهر ایران در مازندران گفت: 435 هزار فقره تسهیلات به ارزش بیش از 4 هزار میلیارد تن به کمیته امداد، 129 هزار تسهیلات به ارزش دو هزار و 200 میلیارد تن از طریق بنیاد برکت در اشتغالزایی مناطق کم درآمد و 11 هزار قلم کالا به ارزش 252 میلیارد تن بین افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و 50 هزار قلم کالا به ارزش 140 میلیارد تن بین زنان سرپرست خانوار توزیع شد.

طاهری خنکداداری اعلام کرد: در بخش اشتغال و کارآفرینی وام قرض الحسنه برای رونق کسب و کار کوچک در قالب طرح کارت کالا اعطا شد که تا سقف 50 میلیون تن تسهیلات بدون سپرده ارائه شد. در شرایط سخت کرونری

وی گفت: تاکنون 27 هزار بنگاه در شهرهای مختلف دریافت کننده کالا داریم و هم اکنون تعداد مشتریان بانک ها به حدود 11.5 میلیون نفر رسیده است که تا پایان مهرماه امسال 115 هزار میلیارد تن در قالب 10.5 میلیون تسهیلات ارائه شده است. به متقاضیان.”

رئیس شعبه قرض الحسنه بانک مهر ایران در مازندران گفت: تعداد خدمات پرداختی در سال های اخیر به عنوان مثال در سال 95 از 500 هزار به بیش از 2 میلیون و 300 هزار در سال 99 رسیده است.

طاهری هندداری افزود: در 9 ماه گذشته یک میلیون و 350 هزار تسهیلات به ارزش 25 هزار میلیارد تن تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

وی اذعان داشت: بانک مهر ایران در سال های اخیر افتخار دستیابی به چندین دستاورد برجسته در عرصه بین المللی را دارد که مایه مباهات نظام بانکی کشور بوده و در حال حاضر بر اساس رتبه بندی برترین موسسات مالی جهان توسط این مجله صورت گرفته است. بانکر در سال 2018 منتشر شد و بانک مهر ایران به عنوان سومین بانک برتر قرضه الحسنه جهان انتخاب و معرفی شد.

رئیس یکی از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در مازندران افزود: این بانک جایزه نخبگان اقتصاد جهان اسلام را نیز از سازمان تعاون اسلامی دریافت کرد.

طاهری هندداری به طرح همیاران مهر اشاره کرد و توضیح داد: این طرح در چرخه اقتصادی تخصیص اعتبار برای اموات خیر و سلامت قرار گرفته و این طرح به عنوان نامزد نهایی جایزه اسلامی توسعه بانکی معرفی شد. “بانک حساب می کند.

وی تاکید کرد: این بانک تاکنون چندین برنامه گسترده در حوزه مسئولیت اجتماعی اجرا کرده است، به عنوان مثال در مبارزه با بیماری های عروق کرونر قلب و ارائه تجهیزات بهداشتی به این بانک، 25000 قلم کالای بهداشتی برای مقابله با این ویروس مفتضح به ارزش 30 مورد اهدای یک مورد. میلیارد تومان دانشگاه علوم پزشکی بوده که وجوه دریافتی از محل تامین این اقلام از محل جریمه دیرکرد بوده است.

رئیس یکی از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در مازندران گفت: 500 هزار مسکن روستایی در سه استان ایلام، لرستان و سیستان و بلوچستان تحت پوشش بیمه حوادث هستند که 1400 و 1401 سال پیش بینی می شود.

طاهری هندداداری گفت: ساخت بیمارستان 300 تختخوابی بیماران اعصاب و روان به مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از دیگر دستاوردهای این بانک است که تسهیلات برای زلزله زدگان از دیگر فعالیت های این بانک است.

وی افزود: ساخت مدرسه در سیستان و بلوچستان، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای تسهیل طرح های بازیافت آب و فاضلاب برای حفاظت از محیط زیست، مشارکت در آزادسازی جرایم غیرعمد و حمایت از اشتغالزایی از دیگر فعالیت های این بانک در حوزه اجتماعی است. مسئولیت. “

مدیر شعبه قرض الحسنه بانک مهر ایران در مازندران با بیان اینکه اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بیش از دو میلیون نفر از اهداف این بانک در سال جاری است، گفت: این بانک در سال 95 به عنوان یکی از اهداف اصلی این بانک در سال جاری اعطا می شود. وی خاطرنشان کرد: از این مبلغ تاکنون یک میلیون و 300 هزار نفر اهدا شده است و برای ماه های باقیمانده از سال جاری نیز اعطای وام تسهیلات قرض الحسنه به 700 هزار نفر دیگر در دستور کار قرار دارد.

طاهری خنکداداری ادامه داد: کمک به رونق بازار با تقویت تقاضا برای کالای ایرانی در قالب کالاهای کارتی، برنامه ریزی تا سقف 50 میلیون تن برای مشتریان نیازمند، اجرای طرح های اشتغال، حمایت از طرح های دانش بنیان و توسعه خدمات به افراد دارای فیزیکی. معلولان برای توسعه عدالت اجتماعی یکی از برنامه های جاری این بانک در سال جاری است.

وی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان مازندران دارای 28 شعبه و باجه در 22 شهرستان است که تاکنون موفق به پرداخت 309 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد صفر تا 4 درصد به ارزش 5 هزار میلیارد تن استان های مازندران شده است.

رئیس کل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مازندران تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 43 هزار فقره تسهیلات به ارزش 14 هزار میلیارد ریال به متقاضیان عمدتاً اقشار کم درآمد، مددجویان اجتماعی و کمیته های حمایتی، سرپرستان خانوار پرداخت شده است. ، شرکت های دانش بنیان و زندانیان منصوب.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید