پرداخت 2 میلیارد تن برای اجرای طرح تولید پرش در شرق مازندران

ساعت: 22:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802582

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از مازندران اعلام کرد:

سیدرضا هادیان گفت: طرح افزایش تولید میادین بارانی شرق استان مازندران در حال اجراست و شامل مشوق های بیمه ای و پرداخت 2 میلیارد تن تجهیزات کم مصرف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدرضا هادیان در گفت و گو با بلاغ از اجرای طرح تولید پرش در شرق استان مازندران (بهشهر، گلوگاه و نکا) خبر داد و گفت: محصولات به بازار عرضه شد.

وی افزود: این طرح با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی، جهاد کشاورزی و کارشناسان کشاورزی و رئیس صندوق بیمه کشاورزی استان در حال اجراست.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران گفت: طرح افزایش تولید جنگل های بارانی در شرق استان مازندران در دست اجراست و شامل مشوق های بیمه ای و پرداخت 2 میلیارد و 700 هزار تن کم مصرف است. امکانات.”

هادیان با اشاره به اینکه این حرکت می تواند انگیزه ای برای سایر استان ها باشد، گفت: با توجه به اینکه حدود 20 هزار هکتار از 30 هزار هکتار زمینی که در طرح جهش تولید است، مجلس نگاه ویژه ای به این طرح دارد.

این مسئول ادامه داد: این طرح سازوکار خاص خود را دارد. با توجه به اینکه برخی از کشاورزان این سه شهرستان پس از کشت گندم به شهرستان مهاجرت می کنند، این طرح مشوقی برای پرداخت 25 هزار تن یارانه در هر هکتار و اندازه گواهی بذر است. “این به کشاورزان برمی گردد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از مازندران در پایان گفت: در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح و رفع موانع تولید، کارشناسان و تیم اجرایی طی جلسات مختلف به تبادل تجربیات می پردازند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید