پرداخت 200 میلیون تسهیلات با نرخ ترجیحی 11 درصد به کشاورزان استان مرکزی / مهر شماره ثبتی تنها شرط اخذ کارت کشاورز است.


ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839990

معاون بهبود اصلاح نژاد دام جهاد کشاورزی مرکزی:

اخوت گفت: در راستای اجرای طرح مردمی و توزیع عادلانه یارانه ها و حمایت از تولیدکنندگان دام و طیور، 200 میلیون تومان تسهیلات کارت دام با نرخ ترجیحی 11 درصد به متقاضیان پرداخت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا آهوان معاون بهبود امور دام جهاد کشاورزی استان مرکزی نیز در گفت و گو با دیار آفتاب درباره تسهیلات نقشه کارت دام در اجرای طرح مردمی و توزیع عادلانه یارانه ها نیز گفت: این تسهیلات در حوزه دام و دام به 200 میلیون تن رسیده است. بخش مرغداری با نرخ ترجیحی 11 درصد برای واحدهای بزرگ توزیع تسهیلات ارائه می شود اما کارمزد آن بیشتر است.

وی گفت: متقاضیان می توانند برای دریافت دارنده کارت و ثبت نام با سامانه سیتا یا مراکز جهاد کشاورزی تماس بگیرند. کسانی که قبلا برای دریافت وام 50 میلیون تومانی ثبت نام کرده اند، با استناد به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها و ثبت نام مجدد 200 میلیون تومان تسهیلات ثبت نامی، باید از ثبت نام قبلی انصراف دهند.

این برادری بیان کرد: در گذشته پرورش دهندگان برای اخذ تسهیلات نیاز به پروانه بهره برداری داشتند که در حال حاضر این شرط رفع شده است اما متقاضیان ملزم به ارائه پلاک زنده هستند.

معاون بهبود امور دام جهاد کشاورزی استان مرکزی اضافه کرد: دامداران می توانند با تسهیلات دامی از مراکز مورد تایید جهاد کشاورزی مواد اولیه را خریداری کنند و مدیریت شهرستان جهاد کشاورزی ممکن است مرکزی را معرفی کند که با بانک ارائه می کند. فعال سازی کشاورزی دستگاه کارتخوان. خرید از این مراکز از طریق سازنده کارت می باشد.

به گزارش دیار آفتاب ؛ استان مرکزی دارای 3 درصد دام و طیور در کشور است و در زمینه تمامی فرآورده های دام و طیور استان بالاتر از مصارف محصولات تولید می شود، این استان در تولید مرغ بین 30 تا 35 درصد در تولید طیور 60 درصد است. و تولید گوشت قرمز 70 درصد مازاد است.

به گفته رئیس جهادکشاورزی استان مرکزی 732 واحد پرنده با ظرفیت 19 میلیون و 350 هزار واحد، 872 واحد دام صنعتی و 4814 واحد دام نیمه صنعتی و 374 هزار تن در سال وجود دارد. . شیر، 54 هزار و 600 تن گوشت قرمز، 70 هزار تن مرغ. 48 هزار و 400 تن تخم مرغ در این استان تولید می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید