پرسپولیس امسال با اقتدار قهرمان است

پرسپولیس امسال با اقتدار قهرمان است

محمد برزگر درباره شرایط پرسپولیس برای بیست و دومین دوره لیگ برتر گفت: این باشگاه در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت و بازیکنان باتجربه ای را به خدمت گرفت اما اگر یک مهاجم شش دان و یک گلزن به تیم اضافه شود، پازل تیم پرسپولیس کامل می شود و کمبودی بیشتر نیست.

وی افزود: بازیکنانی مانند بیرانوند، رفیعی و پورعلیگنجی تجربه بین المللی دارند و می توانند در طول فصل کمک زیادی به تیم کنند. ضمن اینکه اسماعیلی فر و صادقی از بهترین های فصل گذشته لیگ بودند و در فصل جاری با پرسپولیس بیشتر از این دو بازیکن خواهیم شنید. علاوه بر این بازیکنان، احمدی جوان در جناح چپ نیز به میدان آمده است.

مدافع سابق پرسپولیس ادامه داد: با اینکه مهاجمان خوبی مثل عبدی و پاکدل در تیم داریم اما فکر می کنم تیم همچنان به یک مهاجم نیاز دارد. مسابقات فشرده است و قطعا مصدومیت بازیکنان زیاد است.

وی در مورد اینکه عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات را چگونه ارزیابی می کند، پاسخ داد: البته مطمئنم پرسپولیس گلزن می بندد، اما با این وجود عملکرد باشگاه در جذب بازیکن عالی بوده و تا الان به باشگاه امتیاز می دهم. از 20.

برزگر در پایان در خصوص پیش بینی قهرمانی پرسپولیس در فصل جدید خاطرنشان کرد: پرسپولیس فصل گذشته را جبران می کند و مدعی اول قهرمانی این فصل است. این تیم ترکیب فنی خوبی دارد و بازیکنان باتجربه ای دارد که مقتدرانه قهرمان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید