پرسپولیس با صدری; شاید 1200 میلیارد دلار در سه فصل

پرسپولیس با صدری;  شاید 1200 میلیارد دلار در سه فصل

مجید صدری در آستانه یک سال حضورش در باشگاه پرسپولیس سرانجام موفق شد قرارداد خود را با دلال جدید نهایی کند و 330 میلیارد برای تبلیغات محیطی، مجازی و تی شرت این باشگاه و البته 300 میلیارد درآمد از این باشگاه به ارمغان بیاورد. حق پخش در صورت همکاری با صداوسیما که البته بسیار بعید به نظر می رسد در اختیار باشگاه قرار گیرد.

پرسپولیس از تابستان گذشته که پس از یک فصل همکاری با آتیه داده پرداز به پایان رسید، به دنبال دلال بود، اما حراجی بی نتیجه و سپس مذاکرات طولانی باعث ایجاد اختلاف بین هواداران پرسپولیس شد. آنها مشکوک بودند اما یک ساعت بعد پایتخت نشینان اعلام کردند که 15 درصد از قرارداد اعضای تیم پرداخت شده است و یک روز بعد از دربی دلال مشخص شد.

باشگاه پرسپولیس اگر تا پایان قرارداد سه ساله با «ایده پویان مج» ادامه پیدا کند، اگر فرض کنیم باز هم دسترسی به درآمد پخش نداشته باشد، حداقل 1.2 میلیارد تن فولاد درآمد دارد. البته در سال های اخیر این قراردادهای سه ساله هیچ وقت قطعی نشده است و شاید باشگاه پرسپولیس باید قراردادی را برای این فصل در نظر بگیرد که 330 میلیارد می آورد.

شرکت ایده پویان مج، یک شرکت تبلیغاتی فضای مجازی ناشناخته است که شاید هنوز کار اقتصادی فوتبال را انجام نداده است، اما اکنون در حال ورود جدی به این عرصه است.

به گفته مجید صدری، پرسپولیس 40 تا 70 میلیارد بدهی دارد و از طرفی حدود 90 میلیارد هم از لیگ قهرمانان آسیا طلب خواهد شد. قرمزها هم باید امیدوار باشند که با حق تبلیغات محیطی در فصل مشکلی نداشته باشند تا فصل را با 330 میلیارد به پایان برسانند.

چالش بزرگ پرسپولیس پرداخت 80 درصد باقی مانده مطالبات این تیم و همچنین تسویه حساب با اعضای تیم و تنها خارجی تیم یعنی بوژیدار رادوشوویچ است که به نظر می رسد با این قرارداد بتواند بر این چالش ها فائق آید. شرایط

دیدگاهتان را بنویسید