پرونده شهادت سردار سلیمانی در دستور کار قوه قضائیه قرار گرفت

ساعت: 19:21
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797641

جانشین ناحیه مقاومت بسیج دهاقان گفت: اقدامات فرهنگی و رسانه ای خوبی برای سرلشکر حاج قاسم سلیمانی انجام می شود و این یک ابزار طعنه آمیز بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عماد بهرامی در گفت و گو با صاحب نیوز درباره درخواست خون سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و مجازات عاملان شهادت این دلاور گفت: پذیرفته شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران نه تنها خون حاج قاسم را نخواهد ریخت، بلکه برای جلوگیری از این اتفاقات انتقام سنگینی از عاملان آن خواهد گرفت.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت: سپاه پاسداران در عملیاتی شصت ضربه از آنها خورد و پایگاه عین الاسد را منهدم کرد اما این همه ماجرا نبود.

وی ادامه داد: آنها معتقدند در آستانه سالگرد شهادت این قهرمان جمهوری اسلامی ایران به دنبال ضربه دیگری است به همین دلیل تمام تجهیزات خود را به آب های خلیج فارس انداختند و این به دلیل ترس آنها.”

بهرامی گفت: آنها به خوبی می دانند که جمهوری اسلامی ایران با توجه به اینکه مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفته و رسماً اعلام کرده اند، انتقام ظالمانه ای خواهد گرفت.

نماینده مردم ناحیه مقاومت بسیج دهاقان در مجلس با اشاره به ابعاد ترور سردار سلیمانی گفت: این ترور بعد حقوقی، سیاسی و اجتماعی دارد.

وی گفت: مردم عراق با تشییع باشکوه سردار سلیمانی این اقدام آمریکایی ها را محکوم کردند و بر استرس انتقام جویی و خروج آمریکا از عراق تاکید کردند.

بهرامی افزود: انتقام سخت آمریکا یک مطالبه فراملی است و این انتقام به زودی محقق خواهد شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با بیان اینکه اقدامات فرهنگی و رسانه ای خوبی برای شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در حال انجام است، بیان کرد: مسائل مربوط به پرونده وی نیز رو به پیشرفت است و محاکمه وی به انحاء مختلف در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید