پرونده 220 شرکت متخلف در حمل و نقل کالا و مسافر به قانون مجازات اسلامی ارسال شد.


ساعت: 12:46
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877800

مدیرکل بازرسی خدمات سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: بر اساس آمار ارائه شده در اردیبهشت ماه بیش از 4 هزار ناوگان توسط بازرسان ادارات صمت استان مورد بازرسی قرار گرفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پرویز فرج به نقل از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در همین مدت 220 پرونده در این دو اداره تشکیل شد و ارزش تخلفات کشف شده یک هزار و 545 میلیون ریال است.

وی در ادامه به آمار بازرسی های انجام شده در این بخش اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت 1910 مورد بازرسی در محدوده برون شهری انجام شد که منجر به 63 مورد به ارزش 289 هزار ریال و در قسمت داخلی نیز 2933 مورد بازرسی شد. منجر به 157 فقره تخلف به ارزش یک هزار و 256 میلیون ریال شد که به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

این در حالی است که بر اساس آمار ارسالی بازرسان نواحی سراسر کشور، از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع 12 هزار و 60 مورد بازرسی در حوزه حمل و نقل شهری و شهری انجام شده است که منجر به وقوع 531 مورد تخلف شده است. به ارزش 6000 میلیون ریال.

مدیرکل بازرسی خدمات سازمان حمایت خاطرنشان کرد: این سازمان بر حمل و نقل داخلی مسافر و کالا در داخل و خارج شهر در صورت سهل انگاری و در صورت تخلف این شرکت ها با رعایت موازین قانونی نظارت دقیق و جدی دارد. . برخورد خواهند کرد.

این کارمند؛ وی با تاکید بر نظارت مستمر بر کار ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر درون شهری و برون شهری از شهروندان خواست هرگونه تخلف احتمالی در این حوزه را از طریق تلفن 124 و یا مراجعه به ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان ها گزارش کنند. در این نظارت مستمر به بازرسان کمک کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید