پر کردن و ضبط 64 حلقه چاه غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد / 29 هکتار از رودخانه های این استان آزاد شد.

ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800253

معاون حفاظت منطقه‌ای و بهره‌برداری آب کهگیلویه و بویراحمد:

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 64 حلقه چاه غیرمجاز در استان پر و مورد بهره برداری قرار گرفته و بیش از 29 هکتار از بستر رودخانه ها و رودخانه ها رهاسازی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تهدید در صبح؛ سومین نشست فصلی بررسی عملکرد شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در برنامه عملیاتی نه ماهه سال 1400 با حضور معاون حفاظت و بهره برداری وزیر، مدیران ادارات مرکزی و روسای ادارات شهرستان در محل برگزار شد. سالن اجتماعات سد کوثر گچساران.

در این جلسه پس از ارائه گزارش عملکرد شهرستان های تابعه توسط روسای این ادارات و بررسی مشکلات و موانع بر سر راه اجرای برخی برنامه های ابلاغی؛ معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان با تاکید بر تسریع در اجرای این برنامه ها گفت: در برخی مناطق این امر قابل قبول نیست اما انتظار می رود با توجه به تغییرات منابع آبی و شرایط اقلیمی، با تلاش جمعی و همگرایی بیشتر با دستگاه های مرتبط با برنامه عملیاتی، این روند تسریع خواهد شد.

اسلام قدمی ادامه داد: در بحث نصب کنتورهای هوشمند به دلیل گرانی خرید کنتور، عدم توانایی و استطاعت کشاورزان و مشکلات شدید اقتصادی و معیشتی، مالکیت کم زمین و عدم همکاری بانک ها در تامین مالی، خوب با وجود این مشکلات، از ابتدای امسال 32 کنتور هوشمند حجمی نصب شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمینه پرکردن و برچیدن چاه های غیرمجاز هدف ارتباطی 70 حلقه چاه است که تاکنون 64 حلقه چاه غیرمجاز پر و برچیده شده است.

قدمی همچنین تصریح کرد: در زمینه رهاسازی رودخانه ها و نهرهای استان نیز امسال بیش از 29 هکتار از رودخانه ها و نهرها رهاسازی شده است که امیدواریم با برنامه ریزی های لازم تا پایان سال به هدف مورد نظر دست یابیم. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید