پزشکان جهادی 753 نفر را در مناطق محروم مداوا کردند


ساعت: 08:43
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891611

در قالب جهاد سلامت چهره سفید بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان بیش از 750 نفر ویزیت و خدمات درمانی رایگان دریافت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، گامی خیرخواهانه از سوی جامعه سفیدپوش بسیج پزشکی سیستان و بلوچستان که همواره در راستای خدمت رسانی به مردم مناطق دورافتاده و محروم و همچنین جهادگران مصمم به روستا برای کمک به مردم انجام می شود. نیازمندان se.دستگیری در مناطق مختلف

آنان با ویزیت رایگان و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم، برای هدف والای و ارزشمند خود که مرهمی بر آلام نیازمندان است، با رکاب دل در این مسیر قدم برمی دارند.

فاطمه کمیلی رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه خدمت ایثارگرانه در راستای حمایت و صیانت از سلامت جامعه توسط بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار دارد. در یک ماه گذشته با اعزام 13 تیم عمومی و تخصصی به مناطق فقیرنشین و دورافتاده استان 350 نفر ویزیت رایگان و از داروهای رایگان بهره مند شدند.


753 بازدید در 31 روز

وی افزود: با اعزام 27 تیم بینایی سنجی به نقاط مختلف استان، 114 نفر از خدمات رایگان چشم پزشکی بهره مند و ویزیت شدند.

این مسئول ادامه داد: در یک ماه گذشته 6 تیم آموزشی و 7 تیم نظارتی به مناطق مختلف اعزام شدند و سعی در ارائه خدمات به مردم داشتند.

وی گفت: با افتتاح هفت پایگاه سلامت، 289 بیمار از خدمات مختلف سنجش فشار و قند خون بهره مند شدند و داروهای رایگان به ارزش 31 میلیون و 400 هزار ریال دریافت کردند.

کمیلی تصریح کرد: گسترش عدالت در حوزه سلامت یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می شود که در این زمینه بسیج جامعه پزشکی در صحنه ها و موقعیت های مختلف آمد تا از آلام مردم بکاهد تا مرهمی باشد. بیماری های آنها را درمان کند.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی در هر عرصه برای حفظ سلامت جامعه حضور موثری دارد، افزود: اهدای خون 10 نفره، اعزام تیم آموزشی به نقاط مختلف جهت آموزش پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از شیوع کرونا. ویروس و 500 ماسک اهدایی از دیگر اقداماتی است که به صورت مستمر توسط بسیج انجام می شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان با بیان اینکه خدمت بی دریغ به مردم افتخار ما به عنوان سرباز است خاطرنشان کرد: بدون تردید وارد میدان شدیم و در مناطق مختلف شهری و روستایی بازدید و ارائه کردیم. داروهای رایگان می دهیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید