پزشکان: وضعیت فعلی نتیجه گرفتن تجربه پیشینیان و رساندن آن به صفر کیلومتر است.

پزشکان: وضعیت فعلی نتیجه گرفتن تجربه پیشینیان و رساندن آن به صفر کیلومتر است.

روز جدید یکی از اعضای شورای اسلامی گفت: به جای اینکه بیایند وحدت و انسجام را حفظ کنند و از تجربیات پیشینیان استفاده کنند و با همکاری آنها جلو بروند، آنها را از بین می برند و صفر کیلومتر می آورند.

مسعود بیزیکیان درباره اینکه برخی این گلایه دارند که در برخی موارد مطالبه عمومی برای مسئولان اهمیت چندانی ندارد. بنابراین در بحث انتخاب رئیس سازمان منطقه آزاد یا تیم مذاکره کننده و تصمیمات دیگری از این دست، می بینیم که افرادی مشغول به کار هستند که چندان به جایگاهی که در آن قرار می گیرند اعتقاد ندارند. هنوز هم گفته می شود که گذشته بد است و حکومتشان هم بد است، بچه های مذهبی، انقلابی یا غیرانقلابی یا هر چه می گویند، همین را در چنته داشتند و ارائه کردند.

نماینده مردم تبریز خاطرنشان کرد: ما را قبول ندارند و نمی خواهند هیچ کدام را بیاورند. حالا می گویند بد هستند، افراد کم تجربه، مهارت و دانش کمتر را وارد می کنند و نتیجه این شد که شد.

وی تاکید کرد: به جای اینکه بیایند وحدت و انسجام را حفظ کنند و از تجربیات پیشینیان استفاده کنند و با همکاری آنها جلو بروند، حذف می شوند و صفر کیلومتر یا کمتر را حمل می کنند که مشکلاتی را ایجاد می کند.

وی در خصوص اینکه دو بار در مجلس بحث مواد مخدر به صورت جدی مطرح شد اما نتیجه ای نداشت، گفت: این بحث ها هم در دولت و هم در مجلس بی فایده است. وقتی مجلس خودش ارز را تعیین می کرد، می توانست تصمیم درستی بگیرد، وقتی مجلس آمد و خواست ارز ترجیحی را به طور کامل حذف کند و سرمایه گذاری در دام، دارو و تجهیزات پزشکی را در نظر نگرفت، نتیجه این شد که ما دیدن.

با توجه به نتایج به دست آمده، آیا مجلس نمی خواهد از این تصمیم برگردد، گفت: بازگشت هم بستگی به ارز دارد؟ مورد بعدی که باید در مورد آن صحبت کنیم داشتن آن ارز است، وقتی ارز نداریم می خواهیم چه کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید