پست جدیدی در فوتبال اختراع شد (عکس)

هواداران لیورپول

شاگردان یورگن کلوپ شب گذشته موفق شدند خاطره شیرین دیگری را برای هواداران لیورپول رقم بزنند. جایی که قرمزهای آنفیلد در ورزشگاهی مملو از تماشاگر در اولدترافورد به مصاف رقیب دیرینه خود منچستریونایتد رفتند و در نهایت یک پیروزی تاریخی با پنج گل به دست آوردند.

به گزارش روزنو، اما با یک بررسی می توان به راحتی گفت که محمد صلاح ستاره اول لیورپول در بازی دیشب بود. ستاره مصری در هفته های اخیر به روند باورنکردنی خود ادامه داده و مقابل منچستریونایتد هت تریک کرد تا دوباره به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان نام خود را به ثبت برساند.

با این حال به جرات می توان گفت مهم ترین دلیل موفقیت شاگردان یورگن کلوپ در سال های اخیر، عملکرد فردی بازیکنان این تیم نیست، بلکه تیمی بودن آنهاست. لیورپول عملکرد قابل توجهی در بخش های مختلف زمین دارد و در واقع همین امر باعث شده تا بازیکنانی که پیش از این باشگاه نام و نشان بزرگی نداشتند، اکنون عنوان ستاره را با خود به همراه داشته باشند.

روبرتو فیرمینو یکی از ستارگانی است که در سال های اخیر نمایش های دلربایی در تیم قرمز از خود به نمایش گذاشته است. اگرچه ستاره برزیلی به طور کلی هرگز بهترین گلزن یورگن کلوپ نبوده است، اما عملکرد فوق العاده او در زمینه های دیگر، از جمله فضاسازی و زدن پاس گل های فراوان، زمینه را برای دیگر بازیکنان لیورپول از جمله محمد صلاح فراهم کرد.

01657958 خبر خاکستری

01657959 خبر خاکستری

01657962 خبر خاکستری

01657963 خبر خاکستری

01657961 خبر خاکستری

01657960 خبر خاکستری

روبرتو فیرمینو شب گذشته یک نمایش جذاب دیگر در اولدترافورد ارائه کرد. اگرچه او در بازی مقابل منچستریونایتد موفق به گلزنی یا پاس گل نشد، اما عملکرد او به قدری برای یورگن کلوپ جذاب بود که این بازیکن آلمانی پس از پایان بازی نتوانست این بازیکن را تحسین کند.

جایی که باشگاه در مورد فیرمینو گفت: “بیشتر توجه به محمد صلاح است، اما بابی فیرمینو برای کسانی که فوتبال را می شناسند نیز بازیکن فوق العاده ای است. باید بابی فیرمینو را تحسین کنم که بعد از دوران بازی اش در نقشی در دوران اوج 9 دروغ و تفسیر جدیدش از نقش 9 کتاب جعلی جعلی.

من نمی گویم فیرمینو این پست را اختراع کرده است، اما نحوه بازی او در برخی مسابقات دقیقاً همین گونه است. بخشی از کارهای حفاظتی که او روی زمین انجام داد دیوانه کننده است. در حمله مشخصا بازیکن خوبی است و هر از گاهی گل می زند. بابی می داند که ما چقدر از کاری که انجام می دهد قدردانی می کنیم و این مهمترین چیز است.

دیدگاهتان را بنویسید