پست های تاج زاده پشتوانه تشکیلاتی دارد/ ساده لوحی بهزاد نبوی بعید است!


ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891431

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: از شخصیت سیاسی مثل بهزاد نبوی تنزل عملکرد سیاسی و رفتاری تاج زاده به موضع ساده و اظهار نظر شخصی بعید است.

«حمیدرضا ترگی» عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وی با اشاره به نامه نگاری بهزاد نبوی به رئیس قوه قضائیه مبنی بر دستگیری تاج زاده، گفت: بعید است فردی با تجربه سیاسی مانند بهزاد نبوی بدون حمایت تشکیلاتی، اقدامات سیاسی و رفتاری تاج زاده را صرفاً به اعلامیه و سمت تقلیل دهد. و بدون هدف تحریم افکار عمومی.

وی خاطرنشان کرد: بی شک خود او نیز می داند که تأثیر و عواقب چنین سخنانی در فضای مجازی به دلیل سوء استفاده های دشمنان انقلاب و برخی عوامل بیمار سیاسی در داخل کشور را نمی توان به یک اقدام ساده محدود کرد و هیچ در نظر داشته باشید که هدف و نیت «تاج زاده» در مصاحبه ها، گفت وگوها و جلسات متعدد بیان و روشن است، بنابراین اسناد زیادی در این راستا وجود دارد.

ترقی با بیان اینکه تاج زاده این مواضع را بر اساس یک حرکت برنامه ریزی شده و میان مدت برای مقابله با نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کرد، تاکید کرد: تاج زاده به دنبال شکستن ساختار در جمهوری اسلامی ایران است و در مواضع خود نشان داد. که تیر شما را به سمت رهبری و ولایت نشانه رفت.

موتلفه عضو شورای مرکزی حزب اسلامی با اشاره به اینکه اینها مواضعی نیست که بتوان آن را به حرف یک فرد عادی محدود کرد، ادامه داد: البته دستگاه قضایی تحت تأثیر القائات خارجی با این نوع نامه ها نیست. “

وی با بیان اینکه «تاج زاده» باید علیه امنیت ملی کشور و تحریک افکار عمومی علیه نظام محاکمه شود، گفت: اقدامات وی آثار ضدامنیتی داشت و منشأ جنبش های اجتماعی و حتی اغتشاشات در کشور شد. در اغتشاشات سال 1357 و 1367 دستگیر و مجازات شد، اما هنوز دست از این رفتارش برنداشته است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به اینکه وقتی مواضع فردی دائماً علیه امنیت ملی کشور باشد، نمی توان اقدامات او را غیرعادی تلقی کرد، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی باید با جدیت و بدون هیچ گونه امتناع به پرونده رسیدگی کند. تاج زاده .


بر اساس این گزارش بهزاد نبوی، رئیس جبهه اصلاحات ایران در نامه ای به رئیس قوه قضائیه در خصوص درخواست آزادی مصطفی تاج زاده با توجه به اینکه این فرد جز به انتشار نظرات و تحلیل ها اقدامی نکرده و همه آن ها در دسترس همگان بوده و هست. احتمال فرار، تبانی و محو آثار جرم که زمینه قانونی برای صدور قرار بازداشت وجود ندارد و در وهله اول پس از انجام تحقیقات مقدماتی، کیفرخواست تشکیل شده و جلسه رسیدگی. برنامه ریزی شده است، ادامه بازداشت مهم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید