پشتیبانی مشتری بخشی از فرهنگ سازمانی فولاد مبارکه است


ساعت: 11:14
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891668

در نشست مشترک مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه با اتحادیه لوله و پروفیل;

طی جلسه مشترکی با حضور مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه اصفهان و سندیکای لوله و پروفیل، راهکارهایی برای حمایت حداکثری از مشتریان فولاد مبارکه مطرح و تبادل نظر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد تاجمیر ریاحی مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه اصفهان گفت: در این جلسه شرایط ایجاد شده در بازار محصولات تخت فولادی و همچنین مشکلاتی که نوسانات قیمت می تواند برای مشتریان فولاد مبارکه و کلیه شرکت های زنجیره ای فولاد ایجاد کند بررسی شد. ، تایید شدند. در این جلسه همچنین نظرات اعضای اتحادیه لوله و پروفیل در خصوص چالش های موجود در تامین اعتبار اسنادی و همچنین ضرر و زیان این دسته از مشتریان فولاد مبارکه به دلیل کاهش قیمت ها طی چند ماه گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته تاجمیر ریاحی، انتظار مشتریان لوله و پروفیل فولاد مبارکه این است که با کاهش عرضه و کنترل قیمت، از کاهش بی رویه قیمت در شرایط فعلی جلوگیری شود تا این مشتریان بتوانند ورق های خریداری شده خود را با آسیب کمتری به محصول نهایی تبدیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اظهارات اعضای این سندیکا در صورت ادامه این شرایط بسیاری از شرکت های این گروه از مشتریان با خطر ورشکستگی و تعطیلی مواجه خواهند شد و علاوه بر آن در صورت عدم تامین اعتبار اسنادی بانک ها ، برای فولاد مبارکه و عدم خرید از شرکت مشکل ایجاد می شود و زنجیره های دامنه دیگری ایجاد می شود.

مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه تصریح کرد: این شرکت بر اساس فرهنگ سازمانی شکل گرفته در خود، تمام تلاش خود را برای حمایت از مشتریان به کار خواهد گرفت و طی درخواست هایی از وزارت حراست، تقاضای کاهش عرضه محصولات خود را از 400 هزار تن به 270 هزار تن کرده است. تن فولاد مبارکه همچنین خواستار حذف الزامات قبلی کنترل قیمت بورس کالا تا سقف جهانی شد تا قیمت ها روند نزولی تری در بازار داشته باشند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: فولاد مبارکه و سندیکای لول و پروفیل به اتفاق آرا حمایت حداکثری را از وزارت امنیت ارائه کرده اند و انتظار دارند علاوه بر راهکارهای فوق، از واردات و همچنین حمایت هرچه بیشتر از زنجیره فولادی حمایت شود. دامپینگ محصولات فولادی از شرکت های خارجی

دیدگاهتان را بنویسید