نزدیک بینی در مورد طرح پشتیبانی مشتری مشکل ساز می شود


ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813905

حجت الاسلام حسن غفاری فر گفت: تنگ نظری برخی مسئولان حاضر در شورای سازمانی و نظارتی طرح حمایت از فضای مجازی ممکن است در جاهایی مشکل ساز باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسن غفاری فر، عضو هیئت علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه باکرالعلوم(ع) در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت:

وی ادامه داد: در این راستا به چند اندیشمند غیر اداری نیاز داریم که دغدغه پول و بودجه نداشته باشند بلکه اهل تفکر باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز در حوزه علمیه چندین انجمن علمی داریم، افزود: نمایندگان دو تا سه انجمن مرتبط با موضوع این طرح; مانند انجمن علوم اجتماعی که شامل افرادی می شود که سال ها حوزه علمیه و جامعه شناسی یا ارتباطات، روانشناسی، فلسفه و حقوق خوانده اند، باید در این انجمن حضور داشته باشند.

حجت‌الاسلام غفاری گفت: عده‌ای به نام پاسداری از ارزش‌های دینی (اما چون پشت صحنه هستند و نگاه اقتصادی دارند) برنامه‌ریزی‌های تنگ‌نظرانه انجام می‌دهند و برعکس عمل می‌کنند و محدودیت‌های سلیقه‌ای ایجاد می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی فردی مدیر ساختاری می شود (بدون اینکه متهم به بداخلاقی شود)، موظف به حفظ نظام خود است. چه تعداد از مدیران ارشد ما بینش ملی، کلان و عمیق دارند که تسلیم ارزش ها نمی شوند و خود را در خدمت مردم نمی دانند؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید