فولاد مبارکه متعلق به یک فرد نیست، بلکه نماد قدرت ملی است


ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1895078

مدیرعامل فولاد مبارکه در جمع کارکنان این شرکت (3):

مدیرعامل فولاد مبارکه خطاب به کارکنان این شرکت گفت: نمونه هایی از این اتفاقات را در سایر شرکت های بزرگ دنیا داشته ایم، فولاد مبارکه متعلق به شخص یا سهامدار نیست، بلکه نماد قدرت ملی است و هدف دولت سیزدهم است. خدمت به مردم مجاهدانه و خالصانه در کار و مبارزه، این با فساد است و این یکی از مهمترین و اساسی ترین مأموریت های ما در فولاد مبارکه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد یاسر طیب نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در جمع کارکنان این شرکت گفت: نمونه هایی از این اتفاقات را در سایر شرکت های بزرگ دنیا داشته ایم، فولاد مبارکه متعلق به فرد یا سهامدار نیست، بلکه نماد قدرت ملی است. هدف دولت سیزدهم خدمت به مردم با شیوه کار مجاهدانه، پاک دست و مبارزه با فساد است و این یکی از مهمترین و اصلی ترین ماموریت های ما در فولاد مبارکه است.

وی تغییرات اخیر در مدیریت فولاد مبارکه را مبتنی بر رویکرد تخصصی شدن و استفاده از افراد متخصص و توانمند در راستای افزایش بهره وری عنوان کرد و افزود: بازخوردهای خوبی در این زمینه در فولد و زیرمجموعه های آن دریافت کرده ایم. از سوی دیگر افزایش نظارت بر حساب های ارزی، اجرای خزانه متمرکز در گروه برای ایجاد هم افزایی، معماری سازمانی گروه که با هدف یکپارچگی و ایجاد هم افزایی در استراتژی ها و فرآیندها انجام می شود، همچنان ادامه دارد. در حال پیش رفت.

طیب نیا تصریح کرد: طرح تدوین سند جامع مسئولیت اجتماعی، اصلاح فرآیندهای کسب و کار، انجام مناقصات، فرآیندهای کمیته فنی و بازرگانی، اصلاح آیین نامه معاملات، به روز رسانی لیست تامین کنندگان، بررسی معماری امنیتی سازمان، طرح تهیه سند جامع گام دوم فولاد مبارکه بر اساس گام دوم انقلاب اسلامی و مهمترین تسریع توسعه یکی از آخرین اقدامات ما در فولاد مبارکه بود به طوری که در سال 1390 به 27 هزار میلیارد تومان پروژه های عمرانی رسیدیم که از 1400 میلیارد تومان در سال 1398. یعنی افزایش 20 برابری پروژه های عمرانی در فولاد مبارک است. برنامه ریزی برای سرمایه گذاری 180 هزار میلیارد تومانی در شرکت های گروه فولاد مبارکه نیز انجام شده و برنامه هایی یکی پس از دیگری در حال اجرا است که یکی از آنها پروژه احداث خط نورد گرم 2 است که پس از یک دهه اجرا شده است. تعلیق شده و طبق برنامه در حال اجراست.

وی با بیان اینکه باید قوی‌تر، مقاوم‌تر و در برابر مشکلات مقاوم‌تر شویم، ادامه داد: برای غلبه بر مشکلات باید با توکل به خدا محکم‌تر بایستیم. ما هیچ حق و اجازه ای نداریم که در حاشیه گرفتار شویم، همه حاشیه ها را کنار می گذاریم.» و استوار به راه خود ادامه می دهیم، زیرا در غیر این صورت مردم نیز رنج خواهند برد؛ ما برای یک هدف بزرگ اینجا هستیم و برای هدف ارزشمند خود گاهی اوقات از دست می دهیم. زندگی خصوصی ما؛ در 11 ماه گذشته عده ای با ایجاد حاشیه سعی در توقف پروژه های فولاد مبارکه داشتند اما نگذاشتیم متوقف شود و پروژه ها به موقع به اتمام رسید.

طیب نیا ادامه داد: امور در ناآرامی و بحران ترکیب می شود، اما باید بدانیم که امروز آتش دشمن در مسائل مختلف متوجه ما شده است. در جنگ اقتصادی و تحریم، نوک پیکان دشمن صنایع بزرگی مانند فولاد است که شامل حملات سایبری و رسانه ای می شود. ما نباید نسبت به این مشکلات بی تفاوت باشیم، بلکه باید با توکل به خدا در ایجاد اتفاقات بزرگ و اهداف ارزشمند ملی برای تحقق تعریف تلاش کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید