پشت صحنه فروش مواد مخدر برای سقط جنین در فضای مجازی/ واکنش پلیس

پشت صحنه فروش داروهای سقط جنین در فضای مجازی / پلیس واکنش نشان داد

روز جدید : معاون اجتماعی پلیس فتا به هموطنان از خرید و فروش هرگونه قرص و دارو در فضای مجازی هشدار داد.

برخی افراد کانال هایی را برای فروش داروهای سقط جنین در شبکه های اجتماعی ایجاد می کنند و سپس به عنوان پزشک متخصص ظاهر می شوند و علاوه بر ارائه داروهای غیرقانونی به نام سقط جنین به هموطنان خود توصیه های نادرست در این زمینه ارائه می دهند.

با توجه به اینکه تحویل هرگونه داروی سقط جنین با اجازه پزشک و با توجه به شرایط جسمی و روحی بیماران در کلینیک ها انجام می شود اما در فضای مجازی شاهد تحویل این دارو به صورت نامحدود و غیرقانونی نیز هستیم.

برای بررسی موضوع و اینکه آیا این اقدامات جنایتکارانه در فضای مجازی در حال وقوع است یا نه ، به معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا مراجعه کردیم و از وی خواستار جزییات این موضوع شدیم.

سرهنگ رامین پاشایی ، معاون امور اجتماعی پلیس فتا گفت: “پلیس فتا به طور مداوم تمام موارد در فضای مجازی را زیر نظر دارد و عرضه داروهای سقط جنین یکی از آنهاست و با کمک وزارت بهداشت ، غذا و غذا مدیریت داروها ما همچنین شبکه های اجتماعی را در این زمینه نظارت می کنیم.

سرهنگ پاشایی با بیان اینکه بر اساس قانون تبلیغات ، راه اندازی کانال ها و شبکه ها در فضای مجازی و ارائه انواع داروهای سقط جرم محسوب می شود ، افزود: ما به هیچ وجه این اقدامات را تایید نمی کنیم و هموطنان ما نباید وارد این موارد شوند و وارد فضای مجازی شوید. “قرص ، دارو و موارد مشابه مصرف کنید.

بر اساس اعلام معاونت اجتماعی پلیس فتا، کاربران نیز باید چنین مواردی را به هر صفحه یا کانالی در فضای مجازی در سایت پلیس فتا اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید